Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er DIN drømmejente/gutt/dame/mann?:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange jenter si det med høyde. Mens gutter ikke vil være lavere, hvorfor er det slik? Er slik selv, jenta skal være maks 5cm (10 kanskje hvis hun er perfekt) høyere enn meg. Selv er jeg rundt 160 og 17, ikke noen stor fordel for å si det sånn ^^. *hoppe opp og bite i leggen*

Lenke til kommentar

Jeg vil ha noen som:

 

- Har en viss interesse for politikk

- Liker rock/metal. Hvis de synes Pink floyd er kjedelig, kan de bare ta seg en bolle.

- Humor.

- Litt rar helst. Ikke så "normal"

- Spiller instrument

- Minst 3.5 i snitt

- Interesse for både og gå ut på konserter osv, men også å tilbringe en dag i senga eller whatever.

 

Tror det var det viktigste. :p

Lenke til kommentar
Ser mange jenter si det med høyde. Mens gutter ikke vil være lavere, hvorfor er det slik? Er slik selv, jenta skal være maks 5cm (10 kanskje hvis hun er perfekt) høyere enn meg. Selv er jeg rundt 160 og 17, ikke noen stor fordel for å si det sånn ^^. *hoppe opp og bite i leggen*

8426191[/snapback]

Jeg tror det ville ha sett veldig rart ut hvis jeg var høyere enn kjæresten min, med tanke på at jeg er såvidt over 150 :lol:

 

Kan det har noe med sterotyper å gjøre? "Jenter vil ha noen som kan holde rundt dem og beskytte dem, mens gutter vil være den som passer på" eller noe? Det stemmer for meg, i hvert fall, det er herlig å ha en fyr som kan holde ordentlig rundt meg og "passe på" meg. :wee: Jeg tror mange gutter ville ha følt seg mindre mandig hvis kjæresten var 20 cm høyere enn dem, i hvert fall. Vi er bare ikke vant til det :p

Lenke til kommentar

Kan det har noe med sterotyper å gjøre? "Jenter vil ha noen som kan holde rundt dem og beskytte dem, mens gutter vil være den som passer på" eller noe? Det stemmer for meg, i hvert fall, det er herlig å ha en fyr som kan holde ordentlig rundt meg og "passe på" meg. :wee: Jeg tror mange gutter ville ha følt seg mindre mandig hvis kjæresten var 20 cm høyere enn dem, i hvert fall. Vi er bare ikke vant til det :p

8426617[/snapback]

Er nok det. Sånn for meg også, hvertfall. Ikke at kjæresten min på liv og død må bøye seg ned for å ta meg på rompa, men jeg foretrekker litt høydeforskjell. ;)

Lenke til kommentar
Jeg hater egentlig det spørsmålet, men.

 

- Attraktiv

- Høyere enn meg (yes plz)

- Ha noe felles interesser

- Selvstendig

- Humor

- Ærlig

 

Og ellers ikke være et rasshøl. :)

8426169[/snapback]

merkelig at du sier det for i mange tilfeller virker det som om det eneste de ser etter er at han er et rasshøl..

Lenke til kommentar
merkelig at du sier det for i mange tilfeller virker det som om det eneste de ser etter er at han er et rasshøl..

8430042[/snapback]

Tidenes sjekketriks det. Være litt drittsekk, men ikke gå over streken. Funker som f#¤% :thumbup: ... Det var ihverfall min måte å gjøre det på. Er noen år siden nå jeg sjekket damer...

 

EDIT: Det må seff gjøres med glimt i øyet.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar
Gjest gjest-214

Drømmedama mi:

 

Grønne øyne

Lavere enn meg (dvs. under 184)

Pent ansikt

Normal kroppsbygging (ikke for tynn, og ikke for tykk)

Blond

Høy sosial intellligens

Flink til å synge og danse.

 

Når sant skal sies så tror jeg at jeg har funnet henne; problemet er bare å komme innpå henne uten å virke innpåsliten.

:love:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Drømmedama mi er:

 

Mellom 16-19 år

Brunette

155-165 cm

50-60 kg

Sporty

Til å stole på

Inteligent

Gøy å være sammen med.

Må kunne slå seg løs, men ikke være vill.

pent ansikt

grønne øyne

litt større enn små bryster.

må kunne tenke for seg selv\være uavhengig.

ikke røyker\snuser

må være leken.

må ha (det jeg definerer som) god humor.

må ikke være en som hungrer etter oppmerksomhet

må ha høy selvtillit.

må kunne ta initiativ.

ikke religiøs.

litt rar.

ikke idealist.

snill.

pent smil.

 

 

det er det jeg kommer på\gidder skrive nå fortsetter kanskje senere  ;)

8414682[/snapback]

 

Ta opp alderen med ett par år og jeg er 100% enig.

Lenke til kommentar
Drømmedama mi er:

 

Mellom 16-19 år

Brunette

155-165 cm

50-60 kg

Sporty

Til å stole på

Inteligent

Gøy å være sammen med.

Må kunne slå seg løs, men ikke være vill.

pent ansikt

grønne øyne

litt større enn små bryster.

må kunne tenke for seg selv\være uavhengig.

ikke røyker\snuser

må være leken.

må ha (det jeg definerer som) god humor.

må ikke være en som hungrer etter oppmerksomhet

må ha høy selvtillit.

må kunne ta initiativ.

ikke religiøs.

litt rar.

ikke idealist.

snill.

pent smil.

 

 

det er det jeg kommer på\gidder skrive nå fortsetter kanskje senere  ;)

8414682[/snapback]

Helt enig, med unntak av et punkt. For meg er religiøsitet et must. Men ellers helt 100% enig...

Lenke til kommentar

For min del har jeg funnet drømmemannen min:)

Ser mange krever en viss høyde på typen/dama...Jeg er 171 og gubben er 195, jeg kunne godt ha vært litt høyere, for når vi står tett og prater eller kysser så får jeg vont i nakken:p *høyhelte sko*

 

man kan ikke sitte å si at sånn og sånn skal min partner være, for kjærligheten har ingen regler...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...