Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er DIN drømmejente/gutt/dame/mann?:)


Anbefalte innlegg

Beklager om dette er spurt før, fant ikke noe med søkemotoren..

 

Jeg sitter her for meg selv midt på natten og tenker på hvordan drømmejenta mi er.. og kom fram til at det er ei jente som har ca lik humor som meg,

ei jente som e søt, både i utseende og oppførsel - ei som ikke tenke bare på sæ sjøl..

 

Hun er ei jeg tiltrekkes av, både på sinn og kropp, men har ikke så store krav til utseende - så lenge jeg føler meg tiltrukket av henne:)

 

Drømmejenta er ei som gir meg gåsehud vær gang hu entrér romme,

ei som høre på mæ når æ fortæll om probleman mine,

ei som uansett høre på mæ om æ fortæll en kjedeli historie.

ei som æ kan stole på

ei som tenke førr sæ sjøl.. typ inteligent..

Ei som ikke bryr seg så hinsides om sitt eiga utseende'

Hu må være sjarmeranes :)

Ser helst at hu like samme typ musikk som meg, fordi musikken betyr sinnsykt mye for meg:) hu må kunne motstå fristelsa.. være trofast.

 

På toppen av det hele.. ei som forstår hvordan jeg føler det, uten at jeg trenger å gi henne det skriftlig, ei som skjønner at jeg har et liv, med vennene mine og hobbyene/jobben :)

 

Er jeg for kravstor/kresen?

 

Hvordan er din drømmejente/gutt/mann/dame? :)

Endret av PhotoAndre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Psyduck_*

Drømmedama mi må iallfall være til å stole på, være seriøs, snill og trofast. Dette burde jo være de viktigste egenskapene uansett. At hun er kosete og leken er også gode egenskaper.

 

Ellers er jeg av den typen som tenner på store damer. Så hun må gjerne veie godt over 100 kilo, men må selvfølgelig ikke være av den typen man av og til har sett på TV, som veier et halvt tonn og ikke klarer å gå selv.

 

Piercing er derimot noe jeg absolutt ikke liker, og jenter som har slikt på kroppen, (bortsett fra et par i ørene eventuelt) er for meg uaktuelle. Jeg synes moten har gått altfor langt enkelte steder når man skal stikke hull på seg selv og "pynte" seg selv med det jeg uten å nøle kaller skrapmetall. Jeg liker naturlighet.

Lenke til kommentar

Drømmegutten er vel også omtrent det du beskriver der, PhotoAndre. Godt skrevet! :)

 

Det viktigste er at både han og jeg kan være oss selv, at vi kan le og ha det gøy sammen, men også komme oss gjennom tøffere tider. At jeg vet jeg er helt trygg i armene hans, at han har egne meninger, og en god dose humor/selvironi. Ellers også alt det du listet opp.

 

Og nei, jeg synes ikke du er for kresen eller kravstor. Du vil ha ei ordentlig jente, er slett ikke noe galt i det! :D

Lenke til kommentar

Drømmedama liker Beatles og Pink Floyd, drikker Guinness og white russians, har ikke noe i mot Gåte eller Kaizers, er ikke så veldig opptatt av utseende, sminker seg ikke og dæsjer seg ikke i parfyme.

Ikke byr hun seg frem til alt og alle heller, og har i hvertfall ikke dyp utringning eller går hen og viser puppa til alle og enhver.

Hun er helst litt stille og sjenert og har rar humor og tåler rare tanker og drømmer som strider mot alt "normalt".

 

Hun er gjerne litt nerdete av seg og litt rocka stil.

Svart er et pluss. Dongeri også, og briller...

Og at hun ikke er en jævla treningsfrik, gud forby.

Helst ikke religiøs heller, skal hu være noe, kan hu være Åsatruer.

 

Utseendet er ikke så viktig, så lenge jeg får armene rundt henne i en god klem :)

 

 

Tror det var alt.

Kommer ikke på noe mer for å beskrive drømmedama iaf.

 

Ellers er fancy piercinger i nese, øre og nakke et stort pluss, samt tattiser som ikke er tribals eller kinategn eller slikt.

Gjerne kunstverk eller episke kamper mellom drager og helter :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Utseendet hennes er utrolig vakkert. Figuren er veltrent og har fine kurver. Hun må ha et blikk som kan paralysere meg helt, og et smil som er i stand til å gi varme i sjelen. Humoren hennes må være mest mulig lik min - sær med for mye ironi. Samtidig må hun ha evnen til å være seriøs, og aldri le av sine egne historier. Hun må være et tenkende og reflekterende individ som har egne meninger og tør å stå for dem. Ellers er intelligens et must. Utenom det må hun være lojal. Jeg vil at vi skal kunne snakke om absolutt alt. Interessene hennes er ikke så veldig viktige, men musikk, film og trening er bare positivt.

Lenke til kommentar

Filminteressert, ateist, like å diskutere uten å bli forbanna, snill som et lam, liker å spøke/erte/kødde, ikke spesielt dominerende, har ikke lyst på unger, bryr seg ikke om ekteskap, drikker, røyker, ikke konstant overlykkelig. Hm... Er alt jeg kommer på i første omgang.

 

Og søt og digg og noen man kan stole på og kjekk og trofast bla bla bla bla bla.

Lenke til kommentar
Utseendet hennes er utrolig vakkert. Figuren er veltrent og har fine kurver. Hun må ha et blikk som kan paralysere meg helt, og et smil som er i stand til å gi varme i sjelen. Humoren hennes må være mest mulig lik min - sær med for mye ironi. Samtidig må hun ha evnen til å være seriøs, og aldri le av sine egne historier. Hun må være et tenkende og reflekterende individ som har egne meninger og tør å stå for dem. Ellers er intelligens et must. Utenom det må hun være lojal. Jeg vil at vi skal kunne snakke om absolutt alt. Interessene hennes er ikke så veldig viktige, men musikk, film og trening er bare positivt.

8380059[/snapback]

 

 

Aylar :p ?

Lenke til kommentar

En person jeg kan ha et forhold med, uten at vi blir et slikt dødskjedlig par som bare sitter forran TVen og blir feite og asosiale. Utseende må være normalt +, men siden vi snakker drømmemann her, så vil jeg ha ham høy, mørk, barsk, kjekk og bare min. Han må ha ett blendende smil og sterke armer, en fyr jeg aldri blir lei av å kysse på. Han må ha humor, han må være frekk, han må være layed back og ha et liv. Han må kunne gjøre søte ting iblandt, men ikke ofte.

 

Han må kunne uttrykke seg og si sin mening, det gjør ingen ting at vi småkrangler litt. Han må være litt vill og gal til tider, og være åpen for det meste. Han må ha god musikksmak. Den trenger ikke være identisk med min, men liker han pop musikk og techno er det er turnoff. Han må være smart og kunne lære meg ting og tang, men ikke sånn at han tror han kan alt her i verden.

Lenke til kommentar
En person jeg kan ha et forhold med, uten at vi blir et slikt dødskjedlig par som bare sitter forran TVen og blir feite og asosiale.

8381367[/snapback]

Arti at du sier det. Det samme sa jeg om en evt drømmemann når jeg fant han. Skulle ikke gå i "bli feit med ny type"-fella. Nå sitter jeg her da, tre kilo tyngre... :p Det er bare noe som automatisk skjer... man må jo spise (innimellom all sexen, haha) så da velger man ofte å bruke tid på å lage noe godt sammen. Og så dropper man kanskje trening for å være sammen med sitt hjertets utkårede... det skjer så lett altså! Hehe. Men nå prøver jeg å trene av flesket igjen, fnis. Men altså, det bør jo helst være en forbigående periode da. Jeg regner med du mener at man ikke skal gro fast i sofaen bare fordi man har funnet den rette, og det er jo bare å være flinke til å komme seg ut. Og det går greit så lenge man er enig om det.

 

Men det er et viktig poeng, at man liker å gjøre de samme tingene. Det betyr faktisk ganske mye. Når den ene vil på ekstremsportferie og den andre ligge på stranda i en uke... vel, det kan gå, men det hjelper om man har litt av de samme interessene :)

Lenke til kommentar
Søt, liten, blond, litt retarded og med utrolig teit humor. Hun må også kunne kysse.

8380103[/snapback]

Kan sammenligne det med hva jeg skrev for ganske nøyaktig 12 måneder siden:

Like sær, frekk og lite omtenksom humor som meg. Søt, kinky, morsom, godt over middels intelligent.

 

Velplasserte føflekker.

 

Alder: 13-16

Mye av det samme, altså.

Lenke til kommentar

Drømmedama mi er:

 

Mellom 16-19 år

Brunette

155-165 cm

50-60 kg

Sporty

Til å stole på

Inteligent

Gøy å være sammen med.

Må kunne slå seg løs, men ikke være vill.

pent ansikt

grønne øyne

litt større enn små bryster.

må kunne tenke for seg selv\være uavhengig.

ikke røyker\snuser

må være leken.

må ha (det jeg definerer som) god humor.

må ikke være en som hungrer etter oppmerksomhet

må ha høy selvtillit.

må kunne ta initiativ.

ikke religiøs.

litt rar.

ikke idealist.

snill.

pent smil.

 

 

det er det jeg kommer på\gidder skrive nå fortsetter kanskje senere ;)

Endret av Vizard5
Lenke til kommentar

Hm, humor, intelligens, lignende musikk og film smak. Felles interreser altså. Ikke selvhøytidelig, trangsynt eller for jålete. Det å kunne å sminke seg virker som å være en kunst.

http://www.nama.no/pubimages/564polter%20fjes%20web.bmp

 

 

Men jeg synes at det er de små tingene som teller, nakke massasje når hun ser at du har hatt en lang, lage mat til meg. De små tingene. At hun setter pris på meg når jeg gjør det samme mot henne.

Lenke til kommentar

Snill.

Søt.

Morsom (Sånn teit humor som meg)

Høy er et must. Hvertfall over 177.

Intelligent, men ikke sånn "rette opp alt jeg sier" intelligent.

Må utfylle meg.

Kunne vise at han bryr seg. Men samtidig ikke impåsliten.

Være mann!! Mer eller mindre

Lukte godt

 

 

Og sikkert een hel del andre ting jeg ikke kommer på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...