Gå til innhold

Rome Season 3 Cancelled, online petition.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signert. Håper det er ein mulighet for at denne serien kjem tilbake, fordi det er få seriar med denne kvaliteten og eit så epic historie, og med eit så fantastisk scenery...

Kom igjen, signèr det du og! :)

Skrevet

Slike sider er latterlige. Tviler på at HBO vil gjennomføre en ny sesong til 100 millioner dollar bare pga. at noen sktriver under på nettet. Når det er sagt, så er det ikke en serie jeg heller vil se en sesong til av ;)

Skrevet

Det samme skjedde med Carnivàle, som og gikk på HBO. Ein fantastisk serie, som likevel fikk lavare sjåartall og var for dyr i produksjon. Synd at amerikanerene ikkje kan sette pris på virkelig gode serier.

Skrevet

Eller snu det rundt, det er synd de må bruke så ufattelig mye penger på seriene sine. Man må ikke håndmale alle rustningene i Rome for så å begå den feilen å bruke stearinlys slik de gjorde i sessong 1 ...

Skrevet
Slike sider er latterlige. Tviler på at HBO vil gjennomføre en ny sesong til 100 millioner dollar bare pga. at noen sktriver under på nettet. Når det er sagt, så er det ikke en serie jeg heller vil se en sesong til av ;)

8360548[/snapback]

Har ikke sansen for slike sider jeg heller, men det koster meg absolutt ingenting å skrive under. Tviler på det finnes noe annet medium vi kan benytte oss av for å forsøke og overbevise dem om å lage tredje sesongen. Vil sannsynligvis ikke hjelpe, men ja.. skader ikke. Endelig en intelligent og skikkelig interesant serie, og så skal den legges ned fordi den menige amerikaner er for "enkel" til å sette pris på god underholdning.

Skrevet
Hos meg som liker HBO serier slo ikke Rome helt inn! Holder meg til The Sopranos ;)

8362094[/snapback]

Samme her og jeg er storfan av Six Feet Under, Sopranos, Oz, The Wire, Entourage og Carnivale(ohh Clancy Brown<3).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...