Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vinne tilbake ex kjæresten? Noen råd?


Gjest Per Arne Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest Per Arne Dahl

Yes, har bestemt meg. Jeg har ikke gitt opp ex kjæresten min. En av grunnene til det er at hun var så veldig veldig usikker på sin egen avgjørelse.

 

Jeg vil gi henne tid for seg selv , kansje 3 uker til 1 mnd. Så kommer jeg til å minne henne på alt det gode vi hadde sammen, å at det ikke er for sent. Vise henne at jeg virkelig elsker henne å at jeg har blitt enda mer selvstendig.

 

10 Roser på døra , 5 dager på rad har jeg også tenkt på, med noen få betydningsfulle ord på hvert lille kort

 

Korte enkle brev som beskriver ting vi hadde sammen å som jeg liker ved henne.

 

Samt at jeg er villig til å ofre ting jeg ikke har villet ofre før.

 

Noen av dere som har noen tips til meg? Skal ikke framstå som noe gal despo, derfor jeg vil gi henne litt tid å jobbe med seg selv å følelsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke framstå som noe gal despo, derfor jeg vil gi henne litt tid å jobbe med seg selv å følelsene.

8355639[/snapback]

hehe. tenkte nett at du kom til å gjøre det. men hva med eit "stunt" og så backe-off og la henne tenke over saken osv? istedenfor masse ting over tid. kan hende du fremstår som en despo da? og kanskje litt innpåsliten. :)

Lenke til kommentar
10 Roser på døra , 5 dager på rad har jeg også tenkt på, med noen få betydningsfulle ord på hvert lille kort
Skal ikke framstå som noe gal despo

Mulig det bare er meg, men det blir altfor overkill.

 

hvor lenge var dere sammen, hvorfor ble det slutt og hvor gamle er dere? litt lettere å komme med tips hvis vi vet det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Per Arne Dahl

Vi har bodd i hver vår by siden desember/januar. Vanskelig å pleie forholdet på lang avstand :(

 

Jeg har kommet med lovnader om diverse som ikke trengs å nevnes her, hun mistet troen på det jeg lovet, å meg.

 

Mer som at hun ikke taklet å vente mer, vente på det jeg lovet

 

Vi har jo snakket mye over tlf å meldinger , men det var da hun ikke klarte å si at hun elsket meg hun følte at det var på tide å gjøre det slutt.

 

Men så framstod hun så veldig usikker, hun sa hun følte seg tom å sliten. Å at hun trengte tid. Jeg oppfattet henne litt som en stein, er det bare for å dekke over?

 

Idag fikk jeg vite svar på det jeg hadde lovet henne, typisk at slike svar kommer for sent

 

Føler jeg må finne måten å gjenoppbygge følelsene , som er lette å miste når man bor i hver sin by

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...