Gå til innhold

Bittorent, hva er den beste klienten?

Gjest Slettet+19283741

Hvilket klient synes du er best?  

118 stemmer

1. 1. Hvilket klient synes du er best?

• BitComet
      8
    • µTorrent
      77
    • Azureus
      22
    • BitLord
      7
    • BitTornado
      1
    • Bittorent
      2
    • Transmission
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vinglet mellom BitComet og uTorrent lenge nå, og kommer alltid tilbake til BitComet av den enkle grunn at uTorrent ikke fungerer i det hele tatt her. Uansett hva slags portinnstillinger og slik jeg har, ligger jeg på 0,3kb/sec i uTorrent, mens den samme torrenten kan ligge på oppunder 300kb/sec i BitComet.

Merkelig saker... men så lenge det fungerer er det jo strengt tatt ingen grunn til å bytte :)

Skrevet

Nåja poll og poll, så viktig er det ikke for meg å vite hva andre bruker. Er fornøyd med klienten jeg bruker, passer perfekt til mitt bruk, men er jo også klar over at det finnes mange andre flotte klienter der ute.

I bunn og grunn blir det hele en sak om smak og behag.

Skrevet

Per dags dato bruker eg uTorrent. Brukte azureus litt før, men har gradvis gått over til uTorrent. Grunnen til dette er kanskje litt uklar, men liker berre uTorrent best.

Skrevet (endret)

Og µ uttales som "Ro".

Edit: Var nesten då ;) var bokstaven for tettleik eg blanda med =/

Endret av aspic
Skrevet

Men dere. Heter det virkelig Bittorrent? Det er da navnet på en torrent klient det?

Jeg bruker ordet Torrent når jeg snakker om slike ting jeg. Bittorrent er jo en klient.

Skrevet

jeg bruker selv azureus. trives med det. har alldri vært plaget av ressuss bruker etter jeg fikk mitt c2d system.

men for gudsskyld lære dere at det heter "micro torrent". Det spesille U-en bestyr micro og er 10^-6

Skrevet

men for gudsskyld lære dere at det heter "micro torrent". Det spesille U-en bestyr micro og er 10^-6

8559756[/snapback]

Den diskusjonen hadde vi på forrige side og trenger ikke å gjenopptas. :)

Skrevet
Har blitt glad i bitlord jeg, og ser ingen andre her er det :p

8561362[/snapback]

Kan være fordi den stjeler båndbredde av andre og derfor er bannet på de fleste private trackere. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...