Gå til innhold

Bra pris på Guitar Hero II (X360) hos Expert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en reklameavis fra Expert i dag, Guitar Hero II til 699,-

Hadde tenkt å stikke innom Elkjøp i dag men måtte jobbe sent, blir kanskje en tur på Expert i morgen istedenfor, og attpåtil noen ekstra kroner til å kjøpe nagle-armbånnd for. :w00t:

Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at hvis whammyen ikke virker skal det sendes til red octane uten og gå i gjennom butikken. Så et sånn skjema på hjemmesiden til redoctane

Skrevet
Kvar faar du bytta inn 3 gamle spel? Og er det samme kva? Kan eg f.eks. komme med Fifa WC 06?

8355346[/snapback]

Jeg gjorde det nede på Aker Brygge, EB games

Skrevet
Jeg fikk det til 1 kr ved innbytte av 3 gamle 360 spill, ROCK AND ROLL  :thumbs:

8354023[/snapback]

gjelder det alle EB games-butikker? er en EB games i drammen og, vet noen om de har samme tilbudet? isåfall reiser jeg ned med første buss i morgen tidlig!

Skrevet (endret)
For de som ikke har lokal Expert butikk er dette det beste tilbudet jeg har funnet http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=62233

8353881[/snapback]

Tja...Playx.no holder til i Danmark. Jeg kjøpte GRAW 2 der til 430,- som er en grei pris. Så kommer porto og fortollingen i tillegg, så da ble det lett rundt 630,-. Kunne like godt dratt på Elkjøp i stedet for å vente 10 dager på posten.

Edit: Skal lese hele tråden før jeg poster noe neste gang...lover :p

Endret av LarryDik
Skrevet
Jeg har forstått det sånn at hvis whammyen ikke virker skal det sendes til red octane uten og gå i gjennom butikken. Så et sånn skjema på hjemmesiden til redoctane

8355051[/snapback]

Siden man kan bestille spillet direkte fra siden til Red Octane så vil nok det være mulig å sende til dem ja. Men jeg mener å ha lest at de ber kjøperen om å gå til butikken de har kjøpt den for å få ny.

Skrevet

Var hos expert på majorstua i går. Og de sa de ikke kom til å legge spillet ut for salg før på mandag, pga release...

Noen som veit hvor lenge "expert" planlegger å ha tilbudet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...