Gå til innhold

Gode Arcade Games?

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Hei! Jeg vil kjøpe ett eller flere Arcade Games fra Live, noen å anbefale?

Jeg har 1800 points å kjøpe for. Det blir 2-4 XLA.

Hittil Anbefalte XLA:

- Castlevania Symphony of the Night (SotN)

- Worms

- Geometry Wars: Retro Evolved

- Marble Blast Ultra

- Mutant Storm

- Bankshot Biliards 2

- Cloning Clyde

- Pac Man

- Frogger

- Heavy Weapon

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Castlevania - Symphony of the Night, hvis du ikke har det allerede. Ellers så er jeg ikke helt sikker på hvilke spill som er tilgjengelig på Arcade, da jeg ikke har lastet ned noen spill selv. Men hvis det er mulig å spille Mortal Kombat online så burde vel det være artig, betinget at du er fan av slåss spill.

Contra har jeg hørt har noen glitcher, både offline og online versjonen.

Endret av dracula
Skrevet

Hvis du ikke har det allerede. Geometry wars Retro:Evolved. Det desidert artigste arcadespillet og man kan bli skikkelig avhengig. 400 poeng

Mutant storm er også ganske gøy, men er mye mer et prestasjonsspill og krever litt tilvenningstid. Anbefaler uansett at du prøver før du kjøper. 800 poeng

Skrevet
Castlevania - Symphony of the Night, hvis du ikke har det allerede. Ellers så er jeg ikke helt sikker på hvilke spill som er tilgjengelig på Arcade, da jeg ikke har lastet ned noen spill selv. Men hvis det er mulig å spille Mortal Kombat online så burde vel det være artig, betinget at du er fan av slåss spill.

Contra har jeg hørt har noen glitcher, både offline og online versjonen.

8345065[/snapback]

Makan til spill med jalla grafikk og dårlig spillbarhet skal man lete lenge etter. Ja jeg hadde commodore 64 og har mange gode minner med spill fra den tiden. Det bør helst bli med minnene når det gjelder slike spill og ikke å spille dem på nytt igjen. Har MAME emulator til min gamle xbox og har lasta opp igjen mange gamle klassikere. Man skjønner fort at tiden har løpt fra MANGE av denne typen spill, castevania er et av dam. Kan overhodet ikke skjønne at Gamespot klarte å gi det 9! Det må det få KUN pga nostalgifaktoren.

Eneste Aracde live spillet jeg har brukt MYE tid på er Worms. Ellers så synes jeg hele arcade live er skuffende greier. Gi oss Bomb Jack og Boble Bouble så begynner vi å snakke.

Skrevet

Sypmhony of the night er et Playstaion1 (PSX)/Sega Saturn spill, og kun rundt 10 år gammelt. :) Personlig så syns jeg at tiden ikke har løpt fra noen av Castlevania spillene, de er tidløse klassikere. Gameplayet er helt genialt.

Skrevet

Marble Blast Ultra er definitvt det stiligste arcade-spillet..

Nydelig grafikk også. Det gpr ut på at man skal styre en klinkekule gjennom forselige hindringer osv.. Anbefales på det varmeste!

800 poeng :)

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Ok, skal teste spillene som er nevnt.

Anbefalte XLA:

- Castlevania Symphony of the Night (SotN)

- Worms

- Geometry Wars: Retro Evolved

- Marble Blast Ultra

Jeg har selv likt svært godt demoen av Heavy Weapon. Underholdende spill! :D

Skrevet
Marble Blast Ultra er definitvt det stiligste arcade-spillet..

8345356[/snapback]

Helt enig :thumbup:

Har spilt dette spillet i mange mange timer - definitivt det beste på XBLA mener jeg.

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Har alle XLA 200 Achievement-poeng?

Skrevet

Cloning Clyde er et morsomt plattformspill med god grafikk og spillbarhet. Ikke den helt store historien, men det er nå så. Spillet byr på en morsom opplevelse, og absolutt en god utfordring etterhvert som du avanserer. Ganske mange timers underholdning hvis du går inn for å klare de vanlige brettene pluss de ekstra utfordringene.

Skrevet

Har alle XLA 200 Achievement-poeng?

8345579[/snapback]

Ja, utviklerne har nå også lov til å legge til 50 poeng sammen med DLC, dvs maks 250 poeng.

Vil selv anbefale deg å kjøpe Marble Blast Ultra :)

Skrevet

Det som er litt fint med XBLA er at man kan laste ned demoer av alle spillene. Da kan du gjøre opp for deg selv om hva du liker/ikke liker.

Personlig syntes jeg Assault Heroes var bra hvis du liker shmups, ellers så ser Jetpack Refueled veldig bra ut og har en morsom multiplayer del.

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Jeg tror jeg kjøper Heavy Weapon og Worms, jeg..

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Har prøvd Marble Blast Ultra, og jeg har kjøpt Worms og Heavy Weapon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...