Gå til innhold

World of Warcraft 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på bussen for noen dager siden og jeg hørte noen snakke om World of Warcraft 2, men fikk ikke med meg hva de sa.

Går det noen rykter om WOW2 på internet? Har Blizzard røpet noe?

Hva tror dere, kommer det noe WOW2? Og når vill det iallefall komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hørt noe om det, men jeg tviler sterkt på at de vil komme med noe WoW2 i den nærmeste fremtid..

tror blizzard kommer til å konsentrere seg om å videreutvikle WoW slik det er nå, men flere patcher slik som burning crusade.

først når det ikke er noe penger å tjene på det kommer de til å bytte til noe annet..

Skrevet

Jeg vil annta at vi ser noe ala WoW2 i 2009-2010. Ser vi på everquest gikk det vel 5 år fra ener'n ble sluppet til 2 kom. Men kan jo hende blizz klarer å lage så mye nytt content at det ikke er vits. Jeg mener; folk spiller Ultima Online enda ;)

Skrevet

Så lenge WoW (1) gjer det så bra, og dei framleis legg til nye ting via utvidingspakker og patcher, er det ingen grunn til å kome med eit nytt spel. Eg trur WoW vil klare seg bra i lang tid framover. Så eit nytt spel er ikkje nødvendig før dei eventuelt begynner å tape markedsandeler.

Skrevet
Satt på bussen for noen dager siden og jeg hørte noen snakke om World of Warcraft 2, men fikk ikke med meg hva de sa.

Går det noen rykter om WOW2 på internet? Har Blizzard røpet noe?

Hva tror dere, kommer det noe WOW2? Og når vill det iallefall komme?

8342388[/snapback]

Så et intervju fra han sjefen i blizz om BC, da snakket han om wow skulle vare et decade (tiår).

Wow er jo enda et ungt ionline spill, så jeg er nok 100% sikker på at blizzard ikke har tenkt tanken på det engang enda da det vil komme endel tillegspakker til for noen år fremover.

Skrevet

Har hørt rykter om at Blizzard skal begynne å lage ett nytt Mmorpg muligenst Starcraft eller Diablo (Er ikke sikker er bare rykter). Husk at selv om de begynner nå er jo ikke spillet ferdig før om ca 5-6år sannsyneligvis. Huske rikke hvor lang tid blizzard brukte på WoW, men Blizzard pleier alltid å ta seg god tid med spilla sine.

Skrevet
Har hørt rykter om at Blizzard skal begynne å lage ett nytt Mmorpg muligenst Starcraft eller Diablo (Er ikke sikker er bare rykter). Husk at selv om de begynner nå er jo ikke spillet ferdig før om ca 5-6år sannsyneligvis. Huske rikke hvor lang tid blizzard brukte på WoW, men Blizzard pleier alltid å ta seg god tid med spilla sine.

8343489[/snapback]

Og godt er det.

Skrevet

8343489[/snapback]

Og godt er det.

8343625[/snapback]

QFT

Skrevet

Starta ikke blizzard på noe starcraft online i tredjeperson for noen år siden?

Kan hende det va singleplayer, hukommelsen er ikke det den engang var.

Skrevet
Starta ikke blizzard på noe starcraft online i tredjeperson for noen år siden?

Kan hende det va singleplayer, hukommelsen er ikke det den engang var.

8343847[/snapback]

Starcraft Ghost. ;)

Skrevet
blir nok ikke noe wow2, men noe i den sjangeren.

tror Blizzard sa noe sånt et sted :)

8344442[/snapback]

jepp, var vell snakk om at de jobbet med et nytt MMO. helt annerledes enn WoW, og at de IKKE hadde planer om og lage et nytt WoW spill..

skal se om jeg finner kilden. husker rett og slett ikke HVOR jeg leste det. men har lest det..

Skrevet
Syntest dem burde jobbet med en etterkommer av Warcraft3. Warcraft 4?

Savner de gammle warcraft spillene :)

8345281[/snapback]

Diablo III kommer nok før vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...