Gå til innhold

Modell 6 vs Modell 8, noen som vet forskjellen?


Pluto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmz.. den siste er nok thouroghbred, men om det er a eller b er ikke godt å si, og det er bare t-b som er ok å klokke til 22-2300 mhz, t-a klarer ikke mer enn 18-1900... du må nok komme med litt mer info vet du :wink:

 

mest sannsynlig er model 6 palomino

mest sannsynlig er model 8 tbred, burde logisk nok vært tbred b, men har ikke sett det noen andre steder, så jeg hadde gått utifra at det var crappy tbred a.

 

fra 2400+ og opp er alle tbred b

 

[ Denne Melding var redigert av: blackbrrd på 2002-12-17 18:25 ]

Lenke til kommentar

Viste ikke det fantes forskjelige engang,men da jeg oppgraderte mitt ASUS A7V133 med en 2100 XP flippa maskinen helt..(med nyeste bios)Bytta CPUen med broderen sin 2000XP og nå er alt normalt igjen..2100 hadde grønn pcb og 2000 brun..2100 Palomino ??? derfor maskinen min flippa?Vet ikke hvilken modell et var..2100'en funka fint på hans hk(nyere MSI kort)

 

[ Denne Melding var redigert av: taz på 2002-12-17 18:10 ]

Lenke til kommentar

He he, har akkurat samme hovedkort og skal oppgradere :smile: Iflg. Asus så skal A7V133 rev. 1.05. som jeg har støtte Palomino og Tbred opptil 2100/2200+, men på en del forum på nettet så er det likevel mange som har problemer med Tbred-versjonene (model 8? ), selv om det iflg. Asus skal gå bra... Lurer derfor på om jeg skal safe og velge en Palomino. Har ikke tenkt å overklokke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...