Gå til innhold

Super cheatere i bf2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med folk som kaller exploitere for cheaters? Cheaters er folk som har aimbot, wallhack etc. Ikke folk som legger seg bak et tre og statpadder. Herregud.

8340469[/snapback]

 

de folka der er nok ikke stattpaddere. dette er nok folk som har hacket statsene sine.

for et halvt år siden var ting mye renere da var det bare ærlige og redlige stattpaddere som lå øverst på SPM statestikken. med SPM på rundt 10.

Lenke til kommentar
Ja noken har hakka seg inn ja.. men EA gjor det mulig og hakke seg inn?

ka ve SPM-en sei?

 

Score Per minute, altså hvor mange poeng man gjennomsnitlig får i minuttet.

han på toppen der hadde over 90 poeng i minuttet som gjennomsnitt. og det er ret og slett ikke mulig, ikke engang med statpadding.

Endret av cyberPanda
Lenke til kommentar

Ser mer ut som bug i stat-server, enn noe de har hacket til.

Hvis dere ser nærmere på hver enkelt så er stats'en ganske lik, f.eks 250h i parachute, 2500h som commander etc.

 

Mao. det er THE#LORD#OF#WEED som fortsatt er No.1 statpadder for tiden. At noen gidder å spille over 3000 timer på Karkand som support ....

Lenke til kommentar

Tror du han har fått statsen sin slettet? Tror heller at EA eller de som har tatt de cheaterene har trodd at han også cheata og de har slettet hans.. Stakkars hvis det har hendt da... Men må si at hvis jeg var den beste i verden så ville jeg ikke slettet statsen min, og han har jo spilt ca hver dag så hvorfor PLUTSELIG bli veldig lei og slette alt?

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...