K.. Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Dette blir strengt tatt veldig subjektivt, men så får være. Foretrekker blink siden de har vært lengre i spillet og har støtte for mye nettby enda ikke har fått. Nettby er for meg enda noe rotete og det virker som det er INGEN kvalitetskontroll på sakene som havner på forsiden.
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Synes selv Nettby har tatt igjen blink, og er blitt bedre pga mer aktivitet osv.. + den funksjonen hvor man kan se hvem som har lagt deg til som venn er veldig bra, noe blink ikke har:/
Krillekongen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Liker nettby best. Synes Blink er så trangt og uoversiktlig. Btw, er det bare jeg som ikke kommer meg til nettby?
Laffe Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 jheg liker blinks design mere.. fordi.. det er blått og hvitt..det ser mye fresh ut enn grønt og hvit.. skaper mer liv og spenning. enn nettby.. dødt og daft:p men nettbys funksjoner er jo nice..
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Liker nettby best. Synes Blink er så trangt og uoversiktlig. Btw, er det bare jeg som ikke kommer meg til nettby? 8338064[/snapback] Kommer meg heller ikke inn nå
Complexity Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Liker nettby best. Synes Blink er så trangt og uoversiktlig. Btw, er det bare jeg som ikke kommer meg til nettby? 8338064[/snapback] Kommer meg heller ikke inn nå 8338140[/snapback] kom inn på login page nå, men ikke noe lengere..
edds Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Facebook eier begge to. Men bortsett fra de så vil jeg stemme på nettby, da jeg forbinner blink med cyberkåte fjortizzer.
Skavold Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Bortsett fra at Nettby kneler så fort det kommer over 20000 innloggede brukere samtidig, så eier det Blink. Lett.
storkers Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 facebook er litt vanskelig å sette seg inn i. blink er uoversiktlig å suger etter ny design. nettby er best får meg.
tunheim Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 facebook er kjedelig.. 9123323[/snapback] Og derfor er den så bra. Har brukt Facebook i et par år nå, og nettopp fordi den er kjedelig går det an å bruke den over lengre tid. Facebook er som Google: Det er innholdet, ikke layouten som er spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå