2r3 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Eg satt nettopp å spilte på druiden min så vart eg DCa og når eg logga inn fikk eg feil passord, siden eg ikkje er den opprinelige egeren veit eg ikkje engang ka navnet accounten står i, har eg noen som helst slaks sjanse for å få den tilbake (?
Veta Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Det er nok den opprinnelige eieren som svarte på det hemmelige spørsmålet og forandra passordet tror jeg. Edit: Du har nok liten sjangs for å få tilbake accounten ettersom det er ulovlig å kjøpe/selge account. Endret 8. april 2007 av Veta
2r3 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 (endret) jammen han veit jo egentli ikkje PWen da, men unasett de e ikkje så anerldes en sist da berre at eg endra 123 til 321... Edit: whooops de passorde , da vil eg gjerne ha min acc igjen kor eg finn de helmelige passorde? Endret 8. april 2007 av 2r3
Veta Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Han trenger ikke vite passordet. Han bare svarer på det hemmelige spørsmålet. Og hvis passordet var bare 321 så kan jo hvem som helst ha gått inn på den egentlig
2r3 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Han trenger ikke vite passordet. Han bare svarer på det hemmelige spørsmålet. Og hvis passordet var bare 321 så kan jo hvem som helst ha gått inn på den egentlig 8332925[/snapback] de va ikkje berre 123, men *****123
wise™ Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Det hemmelige spørsmålet har ingenting med passordet å gjøre. Når man lager en account blir man bedt om å velge et spørsmål for så og avgi ditt hemmelige svar, så du skal få tilbakestilt passordet ditt, om du har glemt det. Siden dere har byttet account har han sikkert benyttet seg av tjenesten "Secret Question" for å få tilbake accounten sin (selvom jeg ikke skal si dette sikkert) Hvis du er sikker på at det er han som har tatt accounten din (hans) tilbake, kan du tilbakestille passordet på din orginale account å få tilbake din. (PS: Dumt å bytte account om det ikke er en du stoler 100% på, eller kjenner i det ekte liv, men det burde du vite.) Endret 8. april 2007 av TheoB
2r3 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 (endret) eg stolte på han, gammal ingame kompis, anyways kor kan eg finne ditta hemelige passorde? Edit: oja e litt noob fant de:) Endret 8. april 2007 av 2r3
2r3 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 (endret) LoL de va enkelt håpa de e nooben som tok accen da ellers er de litt synd.... haha han har slutta å spelt da fortjena han berre å få den stjelt... Endret 8. april 2007 av 2r3
mad_arab Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg blir bare oppgitt og forundret over hvordan dagens ungdom roter med kontobytte med folk de ikke kjenner og risikerer at alt arbeidet i WoW blir bortkastet.... Hvis det er noe som illustrerer denne følelsen så må det være dette: Endret 8. april 2007 av mad_arab
Thraze Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Følelsene jeg sitter igjen med etter å ha prøvd å forstå hva du har skrevet er en blanding av dette: Oppgitthet over dumheten til trådstarter, sint fordi jeg må dele spillet med slike folk som deg og ikke minst GLAD for at dette skjedde. Er du så ignorant, har du godt av det.
Tmz Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Aldri trade accounts, en kompis av meg gjør det stadig og han sitter fortsatt med den gamle accounten fordi den opprinnelige eieren alltid tar tilbake accounten. Bare flaks han ikke har blitt scammet, nå har han kjøpt en account istedet, anbefaler heller det.
Paulex Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Følelsene jeg sitter igjen med etter å ha prøvd å forstå hva du har skrevet er en blanding av dette: Oppgitthet over dumheten til trådstarter, sint fordi jeg må dele spillet med slike folk som deg og ikke minst GLAD for at dette skjedde. Er du så ignorant, har du godt av det. 8334381[/snapback] -2nd- /sign Slike folk som deg som ødelegger dette spillet, så når du kommer hit og spør om hjelp, er det ikke annet å regne med.
John Keats Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Bra du mista kontoen, ingenting er værre en folk som kjøper en 70 og bare noober når jeg går instances
Veta Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Bra du mista kontoen, ingenting er værre en folk som kjøper en 70 og bare noober når jeg går instances 8337722[/snapback] Var det ikke du som aldri gjorde pugs mer uansett da? :!:
Heart Break Kid Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Følelsene jeg sitter igjen med etter å ha prøvd å forstå hva du har skrevet er en blanding av dette: Oppgitthet over dumheten til trådstarter, sint fordi jeg må dele spillet med slike folk som deg og ikke minst GLAD for at dette skjedde. Er du så ignorant, har du godt av det. 8334381[/snapback] Sier som Borat ville sagt det. "Niiiice, high five!"
John Keats Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Bra du mista kontoen, ingenting er værre en folk som kjøper en 70 og bare noober når jeg går instances 8337722[/snapback] Var det ikke du som aldri gjorde pugs mer uansett da? :!: 8338915[/snapback] Blir desverre et par innimellom når ingen i guildet vil
MysticoN Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Bra du mista kontoen, ingenting er værre en folk som kjøper en 70 og bare noober når jeg går instances 8337722[/snapback] Var det ikke du som aldri gjorde pugs mer uansett da? :!: 8338915[/snapback] Blir desverre et par innimellom når ingen i guildet vil 8339150[/snapback] hater når det skjer... men ja helt enig, vet ikke hvorfor så mange har hjolpet trådstarter.. han har sluttet å spille, fortjente å få den stjelt
Faber Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Sier som Borat ville sagt det. "Niiiice, high five!" 8338999[/snapback] haha:P nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå