Gå til innhold

Noen som kan si noe om denne prosessoren her ?


zatt

Anbefalte innlegg

Jeg har en DualCore Intel Pentium EE 840, 3200 MHz (16 x 200)

 

Noen som kan si noe om denne cpu-en ? Holder den mål fortsatt eller osv ?

 

Har nemlig fått kjøpt denne og et Asus P5WD2 Premium HK .. Er usikker på HK om jeg vil bruke det pga jeg har et MSI kort som jeg i skrivende stund ikke husker navnet på, et av de vil jeg bruke til denne prosessoren da .. men hvilket ?

 

Kan komme tilbake med nøyaktig navn på MSI kortet, husker det kostet ca 1500, Asus kortet var dyrere for ca 1år siden tror jeg ...

 

For ikke å snakke om cpu som kostet over 8K den gang (?) Noen kommentarer her hadde vært nice :)

 

 

 

Mvh

Zatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en DualCore Intel Pentium EE 840, 3200 MHz (16 x 200)

 

Noen som kan si noe om denne cpu-en ? Holder den mål fortsatt eller osv ?

 

Har nemlig fått kjøpt denne og et Asus P5WD2 Premium HK .. Er usikker på HK om jeg vil bruke det pga jeg har et MSI kort som jeg i skrivende stund ikke husker navnet på, et av de vil jeg bruke til denne prosessoren da .. men hvilket ?

 

Kan komme tilbake med nøyaktig navn på MSI kortet, husker det kostet ca 1500, Asus kortet var dyrere for ca 1år siden tror jeg ...

 

For ikke å snakke om cpu som kostet over 8K den gang (?) Noen kommentarer her hadde vært nice  :)

 

 

 

Mvh

Zatt

8331863[/snapback]

 

Den er jo fortsatt "bare" en litt rå p4 dobbelkjerne, core2duo er nok mye bedre enn denne

Lenke til kommentar
Jeg har en DualCore Intel Pentium EE 840, 3200 MHz (16 x 200)

Noen som kan si noe om denne cpu-en ? Holder den mål fortsatt eller osv ?

8331863[/snapback]

Jeg googlet litt: http://www.pcmag.com/image_popup/0,1871,iid=102487,00.asp

Og du kan lese mye om den her: http://www.legitreviews.com/article.php?aid=184 Det kan se ut som der yter noe omtrent som denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=44807

Den er fra tidlig 2005 og var da ny for ca. 2 år siden. Den gang ble den benevnt ekstrem. Jeg vet ikke hva den kan være verdt i dag, men det kan ikke være mye.

Lenke til kommentar

ok .. men det jeg egentlig mente med innlegget var kanskje om noen hadde den pr idag og kanskje hadde sammenlignet den litt med P4 3,0 eller 3,2 osv .. Jeg syns den er ekstrem rask i forhold til feks P4 3,0 på alle måter .. men leser hva du sier vidaremil og skjønner den er totalt utrangert i forhold til Intel sin 2,4 feks ...

 

Men åssen F skal en klare og følge med da ? Om 1 år fra nå så er E6600 like gammel som min 3,2 ikke sant osv osv (?) ;)

 

Mvh

Zatt

Endret av zatt
Lenke til kommentar
Men åssen F skal en klare og følge med da ? Om 1 år fra nå så er E6600 like gammel som min 3,2 ikke sant osv osv (?)

 

Det går ikke an å følge med, med mindre du er millionær. Og hvis du er millionær og følger med, så forblir du ikke millionær så mye lenger... :ermm:

 

Det kommer jo ny teknologi så ofte at det ikke egentlig er noe vits å prøve å henge med, du får bare leve med EE'en din en stund da vettu, også heller vente på "Penryn" eller noe sånt.. ;)

Lenke til kommentar
ok .. men det jeg egentlig mente med innlegget var kanskje om noen hadde den pr idag og kanskje hadde sammenlignet den litt med P4 3,0 eller 3,2 osv .. Jeg syns den er ekstrem rask i forhold til feks P4 3,0 på alle måter .. men leser hva du sier vidaremil og skjønner den er totalt utrangert i forhold til Intel sin 2,4 feks ...

 

Men åssen F skal en klare og følge med da ? Om 1 år fra nå så er E6600 like gammel som min 3,2 ikke sant  osv osv (?) ;)

 

Mvh

Zatt

8334733[/snapback]

 

 

Du kan kanskje ha nytte av denne siden. Her kan du sammenligne cpuer:

http://www23.tomshardware.com/cpu.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...