Gå til innhold

"Top Gun" Ingen over, ingen ved siden

jahas

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er en sjukt bra film... :tease:

Utrolig mange bra flyscener, men trekkes alikevell ned av små romantiske scener.

Terningkast 6

Den må dere, bare Må dere se !!

Endret av tom waits for alice
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det frister å slakte denne tråden da den er unødvendig, dårlig formulert, dårlig argumentert og smileybruken er katastrofal, men Top Gun er faktisk tidenes forbanna guttefilm. Jeg støtter trådstarter.

Skrevet
Top Gun er jo en av de filmene som regnes for å være spesielt homofile. 121 videoer på YouTube, f eks.

8330703[/snapback]

hmmm... Får vel ikke la omverden vite at jeg liker den da :hmm:

Skrevet
Da har en påske-snill moderator ryddet opp i unødvendige smilies, billedsitater med mere. Et par off topic poster er slettet. Trådstarter bes respektere retningslinjenes/nettikettens forbud mot overdreven smileybruk.

Geir :)

8335758[/snapback]

Den er roger ;)

Skrevet (endret)

Top Gun er god underholdning, en helt grei film, men ikke så mye mer. Ingen over ingen ved siden? Bullshit.

Endret av Speik
Skrevet
Jeg vil våge å påstå at Sky fighters er en bedre flyfilm enn Topgun. Flyscenene i den er nydelig, og historien ikke så alt for gale.

8342502[/snapback]

Tuller du? Sky Fighters var helt utrolig dårlig, rett og slett dritkjedelig. Top Gun er suveren i forhold til Sky Fighters imo. Mye mer fart og action i Top Gun sine flyscener, og hvem kan vel glemme "Highway to the danger zone"? :roll:

Skrevet

8335399[/snapback]

SWORDFIGHT! SWORDFIGHT! hahaha

Fra spøk til revolver, Top gun er bare gay hvis du setter deg ned og forventer en gay film, ellers er det bare en vanlig guttefilm

Skrevet
Hva er så Gay med den?Jeg syntes ikke den var gay, Er det pga noen av skuespillerene eller ressigør?

8358392[/snapback]

Har du sett volleyballkampen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...