Gå til innhold

Personen i GTA IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:wow:

jeg vet ikke hvorfor jeg ble så opptatt av aper... unnskyld

Det er greit, vi blir alle litt opptatt av aper en gang i blant.

Skrevet
Han ligner på en ape... Kanskje han smugglet Zebraer ut av "new york zoo"? Who know...

8335229[/snapback]

Tja. Synes ikke han er den GTA hovedpersonen som har lignet MEST på en ape men..
Skrevet
Han ligner på en ape... Kanskje han smugglet Zebraer ut av "new york zoo"? Who know...

8335229[/snapback]

Tja. Synes ikke han er den GTA hovedpersonen som har lignet MEST på en ape men..

8341466[/snapback]

Oh *SNAP!*

Skrevet (endret)
Trur noken misforsto den Apevitsen :p

8343268[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
captainobviousou1.jpg

Hovedpersonen ser da ikke gammel ut? Hvis man tar utgangspunkt i forsiden til Gameinformer, i alle fall. Tommy Vercetti var ikke akkurat så ung han heller.

Endret av andir
Skrevet

Forsøker med en On Topic svar med fare for å bli flamet :!:

Ligner litt på hitmanen Jean Reno i filmen Leon. En anonym kar som kan gli inn hvor som helst og ved hjelp av barbering/solarium/hårvekst/hårklipp samt nye klær kan bli til hvem som helst. Gleder meg som faen til spillet :dribble:

Skrevet

Hovedpersonen er garantert av øst-europeisk opprinnelse. Tipper han er rundt 30 år. Han har tydeligvis bakgrunn innen kriminalitet (øst-europeisk mafia?).

Ut i fra traileren, virker han lei av alt det han har gjort i hjemlandet, og håper på en "ny start". Sannsynligvis blir han kjent med "feil personer", og havner derfor i samme suppa som han har vært tidligere. Jeg tviler på at han vil fortsette med denne kriminaliteten og sier i fra, eller noe, og får beskjed om at han må gjøre noe for "dem". Når det er gjort, hører han aldri noe fra dem igjen...

Skal ikke si noe sikkert, men dette er i alle fall det jeg tror...

Skrevet (endret)

Hovedpersonen ser ut som en som har opplevd litt av hvert når det gjelder kriminalitet - og forhåpentligvis har et triks eller to å lære bort til 'tøffe' amerikanske forbryterjyplinger som prøver seg på noe muffens.

Synes dette ser svært lovende ut jeg :)

Endret av Nonsens
Skrevet

Men det -kan hende- at det ikke er som de forrige spillene at man får en kar man må rave rundt med.

Det kan jo hende at man skal lage sin egen karakter/historie selv.

Men jeg tror han mannen som er nå også kan være underholdene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...