Kristian. Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg har en playstation som ble ødelagt i går og har så lyst til og spille det ene spillet! Noen som vet om det er noen mulighet for og spille dette på pc?? er det en emulator og hvilken bør jeg bruke og hvordan brukes den?? Noen som kunne forklar meg det på en enkel måte??
Nevnarion Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Jepp, det er en emulator som heter ePSXe som jeg selv syns fungerer veldig bra. Den kjører de aller fleste PSX-spill. Den kan lastes ned her. Da bare setter du spillet i cd-romen og kjører den fra programmet, tror det skal funke. Edit. Gjennomgang av hvordan du skal konfigurere programmet står også på siden der under Help. Endret 6. april 2007 av Nevnarion
albions Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Jepp, det er en emulator som heter ePSXe som jeg selv syns fungerer veldig bra. Den kjører de aller fleste PSX-spill.Den kan lastes ned her. Da bare setter du spillet i cd-romen og kjører den fra programmet, tror det skal funke. Edit. Gjennomgang av hvordan du skal konfigurere programmet står også på siden der under Help. 8320431[/snapback] Er det lovlig å laste ned N64 og PS1 roms? Spilla begynner jo å bli gammle Endret 8. april 2007 av albions
capy Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 nope, er ikke lov. om du ikke eier spillet fra før så klart.
albions Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 nope, er ikke lov. om du ikke eier spillet fra før så klart. 8332298[/snapback] Damn, savner resident evil 2
Bear^ Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Er ikke lov å laste ned ROM spill selv om du eier spillet. Hvor de har fått det fra vet jeg ikke, men det er nok ikke lov uansett
Anbefalte innlegg