Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det greit å kysse venner ?


Anbefalte innlegg

Samme her, vennskapelig kyssing er ikke noe annet enn vennskapelig og derfor ikke noe farlig å "utføre" på samme kjønn!

Det er mye bare for moro, fordi situasjonen "krever" det eller rett og slett fordi man bare får lyst!

 

BTW: Måtte konse skikkelig nå for å rette leifer, så hvis dere finner noen i kveld på mine innlegg, drit i det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så stor på det, men det hender, dog alltid i fylla. Og stortsett jentevenner. Jeg vet at mange kan tro dette er noe som gjøres som en cheezy måte å få oppmerksomhet fra gutter på, men jeg gjør det egentlig bare på gøy. Jeg liker å kysse, og gutter har en tendens til å bli innbilske og klengete.

Lenke til kommentar
De fleste har bestevenner med samme kjønn. Så dersom man skal kysse venner, og det ikke skal være noe romantisk i det vil det jo være naturlig å kysse sine venner med samme kjønn også?

Er ikke mange guttene som praktiserer dette (og ikke jenter jeg kjenner heller).

Jeg føler at kyssing på munnen er noe som hører kjærester og andre romantiske bekjentskaper til.

8322290[/snapback]

Jeg har guttevenner jeg ender opp med å kysse på fest, jeg hadde antageligvis gjort det utenom også hvis jeg ikke hadde vært redd for at de skulle tro jeg var forelsket i dem. Hvis jeg noengang finner en guttevenn som er interessert i sånt og som jeg samtidig er trygg nok på (slik jeg er med kyssevenninner) til at begge vet hva det er, så ser jeg ikke et problem med det.

8323098[/snapback]

 

Du nevner der (kanskje ubevisst?) nettopp problemet med det; man må være veldig trygg på den andre personen og det er en fare for at det går skeis hvis det er spontant.

Lenke til kommentar

Der traff du spikeren på hodet, Torinogut. Jeg er egentlig ikke imot det, så lenge begge partene er klare over at vennskapet kan tåle det og det ikke vil føre til konsekvenser.

 

Kanskje en ide å bestemme hvor vennskapet står og heller gjøre det som faller naturlig?

 

Jeg får litt lyst til å kysse venninnene mine noen ganger når omgivelsene passer for det, men jeg respekterer dem og vennskapet såppass at å risikere det gode jeg har, vil jeg aldri gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt greit. Ikke noe vill klining, men et lite kyss på munnen som et hei, eller hade er ikke noe problem.

8318254[/snapback]

 

Jeg er veldig enig med det du sier. Med da tanke på forholdet jente og gutt.

Men det kommer jo selvfølgelig veldig ann på hvilket vennskaplig forhold man har til jenten. Og det gjelder selvfølgelig ikke alle venner av motsattekjønn. Heller ikke i enhver situasjon. Det må være et forhold som betyr noe veldig spesielt. Kanskje også en etter eller før en spesiel hendelse.

Lenke til kommentar

hvis d r greit for begge parter så skulle d ikke være noe problem for to venner å kysse... men man må samtidig tenke på ev. kjærester som kan bli såret, og andre komplikasjoner som kan oppstå pga slikt... jeg synes d er helt greit å kysse mine venner, men bare de som synes d r helt greit å kysse sine venner liksom :p hehe

men så r jo jeg singel og gla da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...