Gå til innhold

Kjøpe brukte spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det når man kjøper brukte spill, kan man bli lurt ved at spillkoden til spillet allerede er i bruk når man kjøper spillet slik at når man skal installere spillet så funker det ikke, eller hvordan er dette? Er det noen måte man sjekke dette ut på forhånd? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette avhenger jo naturligvis av den du kjøper spillet fra. Send han/hun en e-post og spør. er det et offline spill skal det ikke være noe problem om cd-koden er brukt allerede, men på online spill som for eksempel Battlefield 2 og World of Warcraft MÅ du ha en unik kode for å kunne spille.

Skrevet
Dette avhenger jo naturligvis av den du kjøper spillet fra. Send han/hun en e-post og spør. er det et offline spill skal det ikke være noe problem om cd-koden er brukt allerede, men på online spill som for eksempel Battlefield 2 og World of Warcraft MÅ du ha en unik kode for å kunne spille.

8313795[/snapback]

Ja det er et onlinespill så om jeg kjøper spillet (platen) med cd-koden og spillet er i bruk på en annen manns maskin så får vel ikke jeg intallert spillet en gang til på min pc, eller?

Skrevet

Jeg kan godt selge brukte spill, PM meg, har en haug av gamle og nye spill :).

Er ikke den typen som lurer folk :). Har så mange unødvendige spill som jeg aldri spiller, så da er jeg bare glad jeg får kvitt de :).

Skrevet

bytteklubben.no registrerer om spillet har en engangs kode (online) eller ei. Er jo også greit å ha en part som sørger for at byttingen går riktig for seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...