Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1992 Subaru Legacy 2.2 GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fikse et par greie bilder av dashboardet i denne bilen?

9460762[/snapback]

kan sikkert ta av mitt i morgen tidlig. Er en 93 da men er vel samme greia

9461542[/snapback]

Hvordan ble det? :innocent:

9479445[/snapback]

svarte visste det var noe jeg hadde glemt. :(

 

Kan kanskje rekke det før det blir mørkt i morgen. Blir ikke no bra nå som det er mørkt selv med blitz

Lenke til kommentar
Kan noen fikse et par greie bilder av dashboardet i denne bilen?

9460762[/snapback]

kan sikkert ta av mitt i morgen tidlig. Er en 93 da men er vel samme greia

9461542[/snapback]

Hvordan ble det? :innocent:

9479445[/snapback]

Beklager. Klarer det ikke, når jeg først har tid før jobb sover jeg som regel til noen minutter før.

 

Kan se om jeg husker det en gang. Søndag skal det gå. Når jeg er i bilen og det er lyst husker jeg det aldri.

Om jeg ikke husker det innen søndag kan noen andre gjerne gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da har jeg satt på skvettlappene igjen, denne gangen lakkert de svart...

9580154[/snapback]

Skulle akkurat spørre hvor du fant de i svart:P

9586115[/snapback]

Les posten skikkelig igjen :p

9587519[/snapback]

Hvis du igjen leser min post skikkelig står det at jeg Akkurat skulle til å spørre. Vet at de lakkert svart. Men nok OT.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan fikk du festa de der? skal bestille meg et par til neste lønning og lakke de svart.

 

4 slike og muligens en liten vask.

9656079[/snapback]

 

Brukte bare festene som de originale skvettlappene satt i... hull i skjermene...

eller du kan bruke 90grader festebraketter og popnagle de fast til siden på skjermene

bruk fantasien :)

 

Vil anbefale å prøve å skaffe svarte skvettlapper, da steinsprut osv. gjør at lakken lett flasser av...

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Hvordan fikk du festa de der? skal bestille meg et par til neste lønning og lakke de svart.

 

4 slike og muligens en liten vask.

9656079[/snapback]

 

Brukte bare festene som de originale skvettlappene satt i... hull i skjermene...

eller du kan bruke 90grader festebraketter og popnagle de fast til siden på skjermene

bruk fantasien :)

 

Vil anbefale å prøve å skaffe svarte skvettlapper, da steinsprut osv. gjør at lakken lett flasser av...

9656960[/snapback]

vet du om det fins svarte med hvit skrift sparco flaps? eller noen andre produsenter?

Lenke til kommentar

Jeg må si det ble meget bra med sorte mudflaps!

 

TJ: Jeg mener å ha sett at sparco mudflaps kun kommer i rød, blå og hvit(?).

Men det er jo ikke noe i veien for å kjøpe liknende fra et annet fabrikat å evt. sette på sparco stickers dersom de skulle være det avgjørende.

Endret av FrEdRiK-E
Lenke til kommentar
Jeg må si det ble meget bra med sorte mudflaps!

 

TJ: Jeg mener å ha sett at sparco mudflaps kun kommer i rød, blå og hvit(?).

Men det er jo ikke noe i veien for å kjøpe liknende fra et annet fabrikat å evt. sette på sparco stickers dersom de skulle være det avgjørende.

 

Jo, stemmer det, de ferdigkutta er kun i rød blå eller hvit, dette er fra både sparco og OMP....

men man får kjøpt rektangulære (50x30cm) svarte skvettlapper på kollevold.no, men jeg er ikke sikker på om disse er med avrunda kanter, osv, slik de andre er....

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Heh, fant ut en ting om bilen min, det er vist et Defa Warmup kit i den med motorvarmer. Men det er vist også alarm i den. Helt oppe i høyre hjørne mot rattet i motorrommet er det en sirene som du ikke har. Fikk ikke med fjernkontrollen så tror ikke de forige eierne visste om den. Tror dere det går an å ta i bruk dette systemet igjen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var de sparco mattene dine Type B? Og har du link til det ekstralys festet du har? satser på 3 Hella Rally 3000 eller 3 Hella Luminator i stedet for de to jeg har. Hvilke Tåkelys vil dere anbefale for bilen?

 

Det stemmer, type B.... men du må fortsatt tilpasse litt her og der.. egentlig ville jeg ha valgt type a.

Ekstralysfestet fulgte med ekstralysene (kjøpt brukt), men du kan få det både på hellanor og biltema, osv. Jeg har festet det med to skruer rett i fangeren, ganske stødig men kunne vært bedre. en ting du kan gjøre er å lage en festebrakett som går fra det originale skiltfestet under fangeren og ut...

 

Det anbefales å bruke 2 vanlige lamper på sidene og en pencil beam i midten.. gir godt lysbilde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...