Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1992 Subaru Legacy 2.2 GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Lurer på om jeg skal ta den helt ut med rally preget, skvettlapper og rallye 3000 lamper foran.. Er også plass til små tåkelys i frontfangeren..  :hmm:

 

Skvettlapper har jeg allerede kjøpt, de skal på til høsten tror jeg :)

8450679[/snapback]

 

På min hadde jeg 3 stk bosch 225 rally foran fangeren med parklys, hadde også parklys i tåkelys og i hovedlykt-reflektorne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fin bil, har litt sansen for den. :p Ser ut som om du har gode planer for den også :)

 

Er kjøreegenskapene gode? Og da tenker jeg ikke bare på vinteren, men på grus og asfalt på sommeren? Er det noe futt i boxermotoren? Og hvor driftsikker er bilen? Dessverre kjører jeg nok altfor hardt, så jeg ser etter en bil som tåler litt :green:

 

Btw, er den dyr å forsikre?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Nå er dette min første bil, så jeg har ikke mye å sammenligne med, men:

 

-Ganske myk, men det finnes senkesett (Jamex) som gjør susen. Stabstag og lavprofil hjelper sikkert også.

-Bra drag i motoren, men ikke med dårlige tennplugger. (det har jeg)

-Driftsikker er den, har ikke hatt min mer enn et par måneder men det jeg har hørt er f.eks. at de har gått 450.000 uten problemer.

-Jeg betaler 8770 kr/år for ansvar på meg (18 år u/bonus) hos gjensidige.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Nå er dette min første bil, så jeg har ikke mye å sammenligne med, men:

 

-Ganske myk, men det finnes senkesett (Jamex) som gjør susen. Stabstag og lavprofil hjelper sikkert også.

-Bra drag i motoren, men ikke med dårlige tennplugger. (det har jeg)

-Driftsikker er den, har ikke hatt min mer enn et par måneder men det jeg har hørt er f.eks. at de har gått 450.000 uten problemer.

-Jeg betaler 8770 kr/år for ansvar på meg (18 år u/bonus) hos gjensidige.

8605567[/snapback]

 

Har du slitte fjører eller er den veldig myk original? Stabstag og lavprofil er to jobber som gjøres i en fei :p

Dårlige tennplugger er aldri bra, men er heldigvis veldig enkelt å bytte(bare tenningsrekkefølgen blir riktig etterpå :p ) Kan jo også sjekke luftfilter, oljefilter og bensinfilter i samme slengen, utgjør fort en del det :)

Forsikringa er ikke sååå gæren, blir dyrt som 18-åring uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått prøvd Legacy'n litt på grus. Får aldri nok av å kjøre denne bilen på svingete grusveier!! Drit moro. Legger seg fint ut og lett å kontrollere.

 

Kjørte på en grusvei med ganske krapp sving, la rattet over og ga maks i 2. gir, ut med rompa, og bilen drar gjennom svingen med firehjulssladd, til deilig boksermusikk og grus som spruter bakover...

 

GLEDER meg til vintern og snø!! Masse bratte bakker der jeg bor, blir gøy :D

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...