Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1992 Subaru Legacy 2.2 GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg Legacy turbo!!! Men da jeg er student for tiden må det vente minst noen år, desverre....

Du er ikke alene der, skal investere i en GT neste år. Eller kjøpe meg en EJ20T motor med manuelkasse.

 

Mener du Legacy eller Impreza gt?

 

Skal du bytte til turbo i NA-Legacyen din må du vel også ha ny bakdiff (annen utveksling). Og får du godkjent ombygging til turbo da?

Må skaffe deg STI 6-trinns med DCCD da :D:D

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg Legacy turbo!!! Men da jeg er student for tiden må det vente minst noen år, desverre....

Du er ikke alene der, skal investere i en GT neste år. Eller kjøpe meg en EJ20T motor med manuelkasse.

 

Mener du Legacy eller Impreza gt?

 

Skal du bytte til turbo i NA-Legacyen din må du vel også ha ny bakdiff (annen utveksling). Og får du godkjent ombygging til turbo da?

Må skaffe deg STI 6-trinns med DCCD da :D:D

hvis man finner en skada LGT med kun kosmetiske/rammeskade eller som bare er momset inn så kan man ta driverk, motor og bremser fra den og få det godkjent. Eller om den bare er momset inn uten engangsavgifta.

 

Skal ha en GT samme om det er Impreza eller Legacy. Subaru er et merke jeg ikke kommer til å gå fra med det første, litt kjedelig interiør men du verden så morsom den er på snø:p Toppfart på 193 skader ikke det heller;)

Lenke til kommentar
hvis man finner en skada LGT med kun kosmetiske/rammeskade eller som bare er momset inn så kan man ta driverk, motor og bremser fra den og få det godkjent. Eller om den bare er momset inn uten engangsavgifta.

 

Skal ha en GT samme om det er Impreza eller Legacy. Subaru er et merke jeg ikke kommer til å gå fra med det første, litt kjedelig interiør men du verden så morsom den er på snø:p Toppfart på 193 skader ikke det heller;)

 

 

Så man får godkjent Legacy 2.2gx -> Legacy 2.0 Turbo? Det visste jeg ikke. Men er jo egentlig logisk da det ikke er stor forskjell på bilene.

 

Helt enig der, men jeg synes da Legacy interiøret er ganske greit, bortsett fra plasseringen av bryterne bak rattet (tåkelys, bakrutevarmer, lyktespyler, etc.), men det blir man jo vant til.

 

 

Selv 2.2en er jo drit morsom på snø. Ligger ikke like bredt som en bakhjulstrekker men det går jo ca 3 ganger fortere i svingene. Kjørte mot en volvo 940 som bare endte opp langt bak i snøføyka mi hehe....

 

Toppfarttesting på snø anbefales ikke :devil:

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Toppfarttesting på snø anbefales ikke :devil:

Prøvd det jeg og en kamerat, begynte å slenge litt, kontra 3-4ganger før vi snurra og stoppa:P

 

Testa toppfarta i Sverige/Finland, Full tank og STP Injector Cleaner samt STP Octane Booster. Deilige strekker og helt ferske GT 195.60.R14.

 

Min worklogg/showcase på Subaru Legacy International:

http://sli.legacycentral.org/FORUM/viewtopic.php?t=9904

Lenke til kommentar
Toppfarttesting på snø anbefales ikke :devil:

Prøvd det jeg og en kamerat, begynte å slenge litt, kontra 3-4ganger før vi snurra og stoppa:P

 

Testa toppfarta i Sverige/Finland, Full tank og STP Injector Cleaner samt STP Octane Booster. Deilige strekker og helt ferske GT 195.60.R14.

 

Min worklogg/showcase på Subaru Legacy International:

http://sli.legacycentral.org/FORUM/viewtopic.php?t=9904

 

Kult hehe...

 

Den refleksplata passer fint den... men du må finne et nytt sted å sette skiltet da, og lage nye skiltlys, osv.

Lenke til kommentar

Blir vel å flytte skiltet ned på fangeren, og om politiet spør så er det vel bare å si at det er en amerikansk utgave men med EU støtfanger på grunn av tidligere skade eller noe :)

 

Er ikke lys i pærene nå, har enda ikke fått høre noe, hverken på det eller sota lykter/frontruter.

 

Har en potte jeg skal få montert snart, få frem litt lyd av kassa.

 

Men om soltaket/frontrute etc blir knust så får man det hvertfall på kasko har jeg funnet ut.

 

20000 for nytt soltak, betaler 2000 for det:)

Lenke til kommentar
Blir vel å flytte skiltet ned på fangeren, og om politiet spør så er det vel bare å si at det er en amerikansk utgave men med EU støtfanger på grunn av tidligere skade eller noe :)

 

Er ikke lys i pærene nå, har enda ikke fått høre noe, hverken på det eller sota lykter/frontruter.

 

Har en potte jeg skal få montert snart, få frem litt lyd av kassa.

 

Men om soltaket/frontrute etc blir knust så får man det hvertfall på kasko har jeg funnet ut.

 

20000 for nytt soltak, betaler 2000 for det:)

 

Gromt, men hva er galt med soltaket ditt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Da var vinterhjula på og snøen har kommet! Gleder meg til en sidelengs vinter!

Har allerede vært sidelengs mange ganger jeg:P

Har bytta ut legacy'n btw.

Har en 01 Legacy 2.5GX nå;)

 

Ja, bare det kommer litt mer snø nå (er bart på veiene) så er bilen i sitt rette element. Den trives best i snøen rett og slett!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...