Gå til innhold

Får ikke slettet Oblivion....


Anbefalte innlegg

Installerte akkurat Oblivion, og skulle installere patchen. Men når jeg prøvde så står det bare att jeg ikke finner filen så bestemte meg for og installere det på nytt.

Jeg reiste inn på kontrollpanelet og skulle slette det men da kommer det en feilmld.

Denne feilmld. kom:

 

---------------------------

Oblivion

---------------------------

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (390)

PAPP:Oblivion

PVENDOR:Bethesda Softworks (http://www.bethsoft.com)

PGUID:35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF054B0

$11.0.0.28844

@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 232.64

 

Tror det skjedde noe galt når jeg installerte det :hrm:

Hvordan skal jeg slette det??

Vet det er en annen måte og slette det på men hugser ikke hvordan en gjorde det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Zealuus måte ikke virker kan du prøve dette:

gå til startmenyen --> kjør og skriv regedit og trykk OK

Gå så til HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> Bethesda softworks og slett oblivion mappen som ligger inni

Er ikke 100% sikker på at oblivion ligger _akkurat_ der, men denne måten bør virke. Senere er det bare å ta backup av ting og tang(mods osv. Saves ligger i mine dokumenter så det har ikke noe å si, men ta backup av den siste for å være sikker) og slette mappen der oblivion er installert (C:\programfiler\bethesda osv)

Håper det funker

Lenke til kommentar
Hvis Zealuus måte ikke virker kan du prøve dette:

gå til startmenyen --> kjør og skriv regedit og trykk OK

Gå så til HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> Bethesda softworks og slett oblivion mappen som ligger inni

Er ikke 100% sikker på at oblivion ligger _akkurat_ der, men denne måten bør virke. Senere er det bare å ta backup av ting og tang(mods osv. Saves ligger i mine dokumenter så det har ikke noe å si, men ta backup av den siste for å være sikker) og slette mappen der oblivion er installert (C:\programfiler\bethesda osv)

Håper det funker

8309528[/snapback]

 

Takk skal du ha! Fikk det til nå :D

Lenke til kommentar
Hvis Zealuus måte ikke virker kan du prøve dette:

gå til startmenyen --> kjør og skriv regedit og trykk OK

Gå så til HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> Bethesda softworks og slett oblivion mappen som ligger inni

Er ikke 100% sikker på at oblivion ligger _akkurat_ der, men denne måten bør virke. Senere er det bare å ta backup av ting og tang(mods osv. Saves ligger i mine dokumenter så det har ikke noe å si, men ta backup av den siste for å være sikker) og slette mappen der oblivion er installert (C:\programfiler\bethesda osv)

Håper det funker

8309528[/snapback]

 

Takk skal du ha! Fikk det til nå :D

8309540[/snapback]

Det er bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Intallerte akkurat XP på nytt og skulle installere Oblivion igjenn. Men når jeg har installert det og krysser av att jeg skal ha en snarevei og trykker på finish, så klikker det og jeg må trykke Ctrl alt del og avslutte det. Etter det prøver jeg og installere patch oblivion_v1.1finalenglish men etter ca. 13 % så klikker det og det står:

 

Patch Error

Old File not found. However, a file of the same name was

found. No update done since file contents do not match.

 

Jeg får bare installer patch Oblivion_v1.2UK. Og viss jeg prøver og slette det så kommer det samme beskjed som jeg skrev først på topicen. Spillet funker greit men får av og til en feilmld. når jeg slår det av heller att pcen restarter.

Lenke til kommentar
Avinstaller spillet, fjern spill-mappa, kjør "Windows Installer Clean Up" og fjern Oblivion fra oversikten der. Installer spillet fra bunn av og vær sikker på at du legger inn riktig patcher denne gangen.

8334991[/snapback]

 

Er ikke det, det samme som og skrive regedit på kjør og så slette det der da??

Prøvde jo og installere det rett etter at jeg hadde installert XP på nytt og, men funka ikke da eller. Kan det være noe galt med cden?? ikke noen riper eller noen ting.

Lenke til kommentar

Fikk det til nå, men patch oblivion_v1.1finalenglish som ligger på "Knights of the Nine" cden funker ikke. Får bare samme beskjed som tidligere:

 

Patch Error

Old File not found. However, a file of the same name was

found. No update done since file contents do not match.

 

Det er vel riktig patch??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...