retsirk Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Når jeg skal gå inn på Fy_iceworld eller Fy_pool_day2 så lukkes hele spillet og så kommer det opp en liten rute: < Fatal Error > File Read failure. hva er det?? Endret 4. april 2007 av retsirk
Lapp1 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Prøvd å slette mappet fra map foldern din, også connecte til en server igjen? Kan være fila som er defekt.
retsirk Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Prøvd å slette mappet fra map foldern din, også connecte til en server igjen? Kan være fila som er defekt. 8307440[/snapback] hvor finner jeg foldern?
Lapp1 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Prøvd å slette mappet fra map foldern din, også connecte til en server igjen? Kan være fila som er defekt. 8307440[/snapback] hvor finner jeg foldern? 8307448[/snapback] C:/(eller hvoren du har det)programfiler/steam/steamapps/<brukernavn>/counter-strike/cstrike/maps. Der skal de nok ligge, gjør hvertfall det til meg...
retsirk Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Prøvd å slette mappet fra map foldern din, også connecte til en server igjen? Kan være fila som er defekt. 8307440[/snapback] hvor finner jeg foldern? 8307448[/snapback] C:/(eller hvoren du har det)programfiler/steam/steamapps/<brukernavn>/counter-strike/cstrike/maps. Der skal de nok ligge, gjør hvertfall det til meg... 8307463[/snapback] thnx skal prøve:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå