MadRos Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 lure på hva slags tenknikkandre folk har med roguene siden,(med specc, våpen)
Heart Break Kid Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 lure på hva slags tenknikkandre folk har med roguene siden,(med specc, våpen) 8306409[/snapback] Det er hva denne tråden er til.
MadRos Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 jeg ser ikke sammengengen mellom denne tråden og den andre, vis jeg hadde tenkt å spørre om specc våpen og det der hadde jeg ikke skrivet det inlegge her, JEG SPURTE OM HVA SLAGS TEKNIKK MAN BRUKER FOR Å DREPE ikke hva slags specc jeg må ha, altså mener jeg hva slags anrep bruker dere
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Kan man jo fortsatt spørre om i rogue-tråden. Forøvrig er feint-spam det som gjør mest damage..
Veta Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Kan man jo fortsatt spørre om i rogue-tråden. Forøvrig er feint-spam det som gjør mest damage.. 8307588[/snapback] lol, er så moro når de faktisk bruker det. Også prester som bruker Fade noen ganger.
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Feint er jo en av de beste PvE-skillsene rogue har.. I PvP derimot.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg bruker taunt hele tiden i pvp, spiller for mye pve. :/
Hetfield^^ Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 jeg ser ikke sammengengen mellom denne tråden og den andre, vis jeg hadde tenkt å spørre om specc våpen og det der hadde jeg ikke skrivet det inlegge her, JEG SPURTE OM HVA SLAGS TEKNIKK MAN BRUKER FOR Å DREPE ikke hva slags specc jeg må ha, altså mener jeg hva slags anrep bruker dere 8307575[/snapback] var jo faen ikke det du spurte om i første post. er jo helt utydelig hva du spør etter! Sorry for Off topic, ble bare griseirritert..
DeeTee Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Feint er jo en av de beste PvE-skillsene rogue har.. I PvP derimot. 8307873[/snapback] I loled.
Sink Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Kan man jo fortsatt spørre om i rogue-tråden. Forøvrig er feint-spam det som gjør mest damage.. 8307588[/snapback] lol, er så moro når de faktisk bruker det. Også prester som bruker Fade noen ganger. 8307850[/snapback] ingen prester bruker fade om dem ikke trykker feil, tenker dem heller har 5stk tier2.
World Of Warcraft Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Fade funker i PvP hvis man får healing aggro av de surrete hunter petsa som står på aggrissive
ivarsr Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) lure på hva slags tenknikkandre folk har med roguene siden,(med specc, våpen) 8306409[/snapback] Endret 5. april 2007 av ivarsr
Theoneask Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Utrulig kor mange elendige poster det dukker opp på wow delen av forumet. Du ser ikkje samanhengen med rogue tråden og denne tråden? Kva er det du ville diskutere då? Jo, Rogues. Om det er måter man styrer på, ( noke som alle som har lvla sjølv burde klare ), men mulig du har kjøpt kontoen, kem veit. Eller om man vil diskutere våpen, specc osv er det tråden å gå til.
Bimmelom Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Hvilken teknikk man har for å drepe ? Faen vanskelig er det å spille Rogue da ? Nei, ikke spesielt vanskelig. Teknikk for å drepe. Avhenger en del av mobben. Endret 5. april 2007 av Bimmelom
Bimmelom Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Kan man jo fortsatt spørre om i rogue-tråden. Forøvrig er feint-spam det som gjør mest damage.. 8307588[/snapback] lol, er så moro når de faktisk bruker det. Også prester som bruker Fade noen ganger. 8307850[/snapback] ingen prester bruker fade om dem ikke trykker feil, tenker dem heller har 5stk tier2. 8308633[/snapback] Greit nok det, Sink. At ingen prester ikke bruker fade vil jeg ikke akkurat si er sant. Selvom du har 5 tier 2, "proccer" jo ikke reactive fade asap når du får agro.
daneriks Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Kan man jo fortsatt spørre om i rogue-tråden. Forøvrig er feint-spam det som gjør mest damage.. 8307588[/snapback] lol, er så moro når de faktisk bruker det. Også prester som bruker Fade noen ganger. 8307850[/snapback] ingen prester bruker fade om dem ikke trykker feil, tenker dem heller har 5stk tier2. 8308633[/snapback] Greit nok det, Sink. At ingen prester ikke bruker fade vil jeg ikke akkurat si er sant. Selvom du har 5 tier 2, "proccer" jo ikke reactive fade asap når du får agro. 8313640[/snapback] I lol'ed, reactive fade er 50% sjanse for å procce på meele slag.. Så jo, man fader "asap" man får aggro
DeadbeaT Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 nope, får man aggro fra say en hunter pet så har man aggro helt fra den begynner å løpe bort til deg og til den kommer bort, man fader først når man blir slått på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå