Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Handler alt om sex?


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli så j*vlig lei av at jeg ikke kan ha en hyggelig samtale med en gutt uten at han forventer at vi liksom skal bli "bedre kjent". Jeg syns det er koselig å prate med folk, gutter eller jenter. Men det virker for meg som at hver gang jeg prater med en singel gutt, så vil han liksom ha nummeret mitt etterpå eller gå ut på middag osv. Personlig syns jeg det er veldig ekkelt å avvise noen, jeg får så dårlig samvittighet etterpå :(:cry:

 

Jeg skjønner at de som er single er på jakt etter noen, jeg er selv singel. Men må man ALLTID være på jakt?? Kan man ikke bare ta en god samtale for det den er og ikke som ett sjekketriks? Det er jo selvfølgelig lov å prøve seg, men får en følelse av at guttene bare jatter med for så og få en sjans etterpå om dere skjønner. Jeg snakker ikke bare om meg, men om folk generelt.

 

Kan man ikke bli venner med eller prate med det motsatte kjønn uten at det skal ligge noe som helst seksuelt i det? :mad:

 

Tør snart ikke prate med noen gutter lenger hvis det skal være så forpliktende!

 

:wallbash: uff, frustrert ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo litt ann på settingen... men når eg er ute på fest eller på byen så er det for å ha det gøy, med muligheten får å finne ei jente eg vil ha med/bli med hjem.

 

Men eg går ikke rundt og hopper opp benet til alle jentene eg treffer eller kommer i prat med. Praten kan for min del være vel så viktig, men samtidig en den en liten pekepinn hvorvidt vi treffer tonen ovenfor hverandre. Og eg regner heller ikke med at alle jenter som prater med meg vil i buksa mi.

 

Det er ofte kvelder hvor eg treffer jenter som er utrolig hyggelige å prate med, men ikke noe mer. Når eg så går hjem for å fikse "ting" for egen hånd, bokstavelig talt, så er fortsatt kvelden for min del en suksess.

 

Slik er det for min del hvertfall :)

Lenke til kommentar

Åja, er det sånn nå ja.. Snakker med jenter hele tiden, hver gang jeg er på by'n jeg og jeg pleier aldri å spørre etter nummeret dems! Men nesten hver gang så blir det nesten sånn at det er DE som lurer på om dem ikke kan få nummeret mitt!!

 

"Går det ikke ann å ha en normal samtale med jenter uten at det skal bli noe seksuelt eller!?" :p

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Åja, er det sånn nå ja.. Snakker med jenter hele tiden, hver gang jeg er på by'n jeg og jeg pleier aldri å spørre etter nummeret dems! Men nesten hver gang så blir det nesten sånn at det er DE som lurer på om dem ikke kan få nummeret mitt!!

 

"Går det ikke ann å ha en normal samtale med jenter uten at det skal bli noe seksuelt eller!?" :p

8305814[/snapback]

 

 

Hehe, ja det går vel kanskje begge veier ja :yes:

Lenke til kommentar
Det kommer jo litt ann på settingen... men når eg er ute på fest eller på byen så er det for å ha det gøy, med muligheten får å finne ei jente eg vil ha med/bli med hjem.

8305788[/snapback]

Ikke sant :)

 

Det er nok her mye av forskjellen mellom gutter og jenter ligger. Jenter drar på by'n for å feste/ha det moro/danse uten nødvendigvis å legge så veldig mye mer i det.

 

VELDIG mange av guttene derimot drar på byen for å få seg noe. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar

Hvis alle disse guttene som er overfladiske osv osv osv osv er så galt med, hvorfor får dem seg sex da? Dvs at det må finnes et tilsvarende antall, om ikke mangedoblet antall med overfladiske kvinner også da. Bare et lite kontroversielt innspill for noen som ønsker å ta det et skritt videre. :evil:

Lenke til kommentar
Hvis alle disse guttene som er overfladiske osv osv osv osv er så galt med, hvorfor får dem seg sex da? Dvs at det må finnes et tilsvarende antall, om ikke mangedoblet antall med overfladiske kvinner også da. Bare et lite kontroversielt innspill for noen som ønsker å ta det et skritt videre. :evil:

8316586[/snapback]

hehe.. touche..

Lenke til kommentar
Hvis alle disse guttene som er overfladiske osv osv osv osv er så galt med, hvorfor får dem seg sex da? Dvs at det må finnes et tilsvarende antall, om ikke mangedoblet antall med overfladiske kvinner også da. Bare et lite kontroversielt innspill for noen som ønsker å ta det et skritt videre. :evil:

8316586[/snapback]

hehe.. touche..

8316590[/snapback]

 

er hovedsaklig kvinnfolka som whiner over alle drittsekkane som sårer dei. avogtil lurer på om endel damer aldri lærer av feil før dei begynner å bli gamle og grå. (min erfaring)

Lenke til kommentar
Kan man ikke bli venner med eller prate med det motsatte kjønn uten at det skal ligge noe som helst seksuelt i det?  :mad:

 

hvis dere skal bli venner er det en forutsettning at dere bytter numre slik at dere

kan kontakte hverandre senere.....

 

edit: jeg har selv tatt initiativet ovenfor jenter jeg har jobbet med at vi skal finne på noe (dette selv etter å ha snakket mye på msn og sms) men dette ble selvfølgelig tolket som at jeg var interisert i noe mer enn vennskap, så jeg tror det går begge veier.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Hvis alle disse guttene som er overfladiske osv osv osv osv er så galt med, hvorfor får dem seg sex da? Dvs at det må finnes et tilsvarende antall, om ikke mangedoblet antall med overfladiske kvinner også da. Bare et lite kontroversielt innspill for noen som ønsker å ta det et skritt videre. :evil:

8316586[/snapback]

 

Det er det jeg alltid har sagt og det sier jeg igjen.. Jenter som flyr etter sosse gutter er faen ikke en dritt å samle på. Og det kan dere få erfare selv eller bare godta det og høre på meg.

 

Jeg blir forbanna!

 

Så HER er min lille guide til å filtrere bort dritt kjerringene... Svarer du "JA" på alle disse spørsmålene, så har du finni deg en forpu*t møkka kjerring:

 

1. Flyr jenta sammen med sossete playboy gutter som tror dem er deilige?

2. Har jenta trynet fullt med brunkrem og har platina blondt hår?

3. Er ho unaturlig overlegen?

 

Lista kunne blitt mye lengre, men jeg orker ikke tenke på fler ting... kjenner jeg bare blir mer og mer forbanna.

 

Du som ikke har erfaring lurer kanskje på hvorfor jeg har så inderlig mye imot sånne jenter?

 

Jo, det skal jeg fortelle deg.. Sånne jenter som jeg har beskrevet.. La oss kalle dem sossejenter... Sossejenter ser NED på deg, de ser på deg som en haug med dritt.. Kanskje du ikke har merka det, men hadde du hørt tankene dems så hadde du spydd.

 

Ho dytter så mye brunkrem og sminke opp i det kvisete trynet sitt hvor huden har blitt helt forpesta av all sminka ho bruker. Dem flyr rundt med ett tonn sminke i trynet og klær til flere tusenvis av kroner og TROR dem er deilige... Og dem er så overlegne at man skulle tro dem VISSTE at ALLE som titta på dem ville ha dem, pule dem og all den dritten der.

 

Men for all del... Hvis du vil ha en sånn jente som er SÅÅ opptatt av utseende sitt og av ryktet sitt og er SÅÅ opptatt av hvordan alle andre ser ut og hva de driver med og alt... En jente som går kun etter penger og utseende... Værsågod!

 

EDIT: En annen ting som irriterer MEG og tydeligvis Ilpostino er at det ikke går ann å være venn med en jente, eller spørre etter nummeret dems UTEN at dem skal tro du liker dem mer enn som en venn.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Jeg kan jo kun prate utifra meg selv, og det jeg har erfart så er har guttene alltid vært interessert i noe mer.. :thumbdown: Det har begynt å irritere meg for det resulterer i det at ansvaret blir mitt, og at det er jeg som til syvende og sist må takke nei og avvise dem. Nå har jeg fått nok føler jeg, er så lei av det. :angry:

 

Jeg trodde jeg endelig skulle få skaffa meg en guttevenn her om dagen, vi har hatt mange interessante samtaler om ditt og datt. og jeg har IKKE flørta eller noe som helst i den retningen, bare vært hyggelig og grei og vært meg selv. Så fikk jeg mld av han her om dagen at han ville noe mer og greier, da ble jeg skikkelig irritert for da måtte jeg jo avvise han. Nå gruer jeg meg til neste gang vi møtes, for da blir det ekkelt... æsj, hater sånt og er nettopp derfor jeg blir så sint, fordi det samme skjer hver gang... :realmad:

Lenke til kommentar
hvis du "alltid" tolker ting dithen at folk vil ha sex med deg ligger mye av det på dine skuldre også da...

8317371[/snapback]

 

 

Jeg prøver virkelig og se det gode i alle, og at folk ikke har en skjult agenda bak det de gjør, men når jeg får klare signaler om at de vil noe mer, ja da vet ikke jeg på hvilken annen måte jeg skal tolke det på! Jeg hadde ikke blitt så irritert hvis det ikke fantes en grunn til det!

 

Jeg er ikke interessert i å ha noe som helst forhold for tiden og har vært singel i over 2 år nå og trives med å være alene. Men så fort jeg havner i prat med en gutt og åpner meg litt, så begynner det.. da er det liksom "få nummeret ditt da så kan vi finne på noe en dag eller gå på middag/kino sammen" eller så prøver han seg fysisk. Nå er jeg grundig lei ja.. stoler ikke på noen gutter lenger, føler at det er altfor seksuelt betont. Og det er synd for det hadde vært koselig og bare kunne slappa av med en gutt uten og tenke på slike ting, men bare le og ha det koselig og lære ting av hverandre. Savner og få en gutt sitt syn på ting ja..

Lenke til kommentar
Men så fort jeg havner i prat med en gutt og åpner meg litt, så begynner det.. da er det liksom "få nummeret ditt da så kan vi finne på noe en dag eller gå på middag/kino sammen"

 

selv om de vil finne på noe med deg er ikke det ensbetydene med at de kun vil ha sex med deg. det kan hende de vil treffe deg for å utvikle et vennskap.

Lenke til kommentar
Men så fort jeg havner i prat med en gutt og åpner meg litt, så begynner det.. da er det liksom "få nummeret ditt da så kan vi finne på noe en dag eller gå på middag/kino sammen"

 

selv om de vil finne på noe med deg er ikke det ensbetydene med at de kun vil ha sex med deg. det kan hende de vil treffe deg for å utvikle et vennskap.

8317585[/snapback]

Akkurat det tenkte jeg også. For de tingene du nevner Melisma, er det ikke slike ting venner gjør da?

Jeg for min del kunne godt tenkt meg å reist på kino eller vært ute og spist middag med en jente uten å forvente meg noe etter det (for å si det på den måten), sagt på en annen måte: rett og slett bare reise ut og ha det hyggelig sammen :thumbup:

Lenke til kommentar
Men så fort jeg havner i prat med en gutt og åpner meg litt, så begynner det.. da er det liksom "få nummeret ditt da så kan vi finne på noe en dag eller gå på middag/kino sammen"

 

selv om de vil finne på noe med deg er ikke det ensbetydene med at de kun vil ha sex med deg. det kan hende de vil treffe deg for å utvikle et vennskap.

8317585[/snapback]

 

 

Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da.. da tyder alle ting på at de er ute etter en eller annen form for forhold. Hvis de vil være venner så haster det da ikke sånn med å gå ut med meg da!? blir så oppgitt..

Lenke til kommentar
Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da..

8317746[/snapback]

Så det du egentlig vil ha er guttevenner som DU kan ta kontakt med når DU føler for å finne på noe - og det passer inn i ditt skjema. Uten at de plager deg med å foreslå noe som helst.

 

Pussig løsning for venner spør du meg. Kino/gå en tur/ta lunsj er da helt vanlige venneaktiviteter i min verden ihvertfall.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...