jespah Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hvilke torrentsider synes dere er de beste? Bruker torrentspy, men har i det siste merket meg at det er i grunnen mye jeg ikke finner på denne siden. Noen som har forslag til alternativer?
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Er vel ikke lov å snakke om sånne ting på dette forumet
DawnDusk Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Hvilke torrentsider synes dere er de beste? Bruker torrentspy, men har i det siste merket meg at det er i grunnen mye jeg ikke finner på denne siden. Noen som har forslag til alternativer? 8298931[/snapback] Hei. Du bryter ganske klart en av retningslinjene på dette forumet: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 3. april 2007 av freq_flyer
Pingla Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Brudd på nevnte retningslinje og tre-ords-regelen for emnetitler. Stenges.
Anbefalte innlegg