Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nerdetrikk :o)

 

Hva skal man ha med seg opp til Ekeberg da?

8799230[/snapback]

Jaffa, Patrick. Jaffa!

 

For ente gang, send PM når folk vet om de kan komme eller ikke. Sikkert fjerde ganger jeg skriver det nå. Sånn sett slipper vi xx-antall sider med "jeg skal i dåp", "fillern, jeg skal på ferie", "ånei, jeg kan ikke komme alikevel" osv osv osv.

 

TAKK!

Lenke til kommentar
For ente gang, send PM når folk vet om de kan komme eller ikke. Sikkert fjerde ganger jeg skriver det nå. Sånn sett slipper vi xx-antall sider med "jeg skal i dåp", "fillern, jeg skal på ferie", "ånei, jeg kan ikke komme alikevel" osv osv osv.

 

hadde dere bare vist hva som venter dere hvis dere trosser Aidskake sitt ord.

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er?

 

Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... :hmm:

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er?

 

Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... :hmm:

8811740[/snapback]

På den åpne plassen rett utafor inngangen til Østbanehallen. På det platået under Egons utespising. Ovenfor veien der Karl Johan starter.

 

----

 

Jeg gir beskjed på mandag om jeg kommer eller ikke. Håper det går greit, aids'en? (:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er?

 

Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... :hmm:

8811740[/snapback]

På den åpne plassen rett utafor inngangen til Østbanehallen. På det platået under Egons utespising. Ovenfor veien der Karl Johan starter.

 

----

 

Jeg gir beskjed på mandag om jeg kommer eller ikke. Håper det går greit, aids'en? (:

8811817[/snapback]

Baah, det er en enorm omvei for meg, jeg gidder ikke dra innom sentrum. Kan ikke bare jeg, Hippie-Erlend og eventuelt Atir_ møte dere på Ekeberg? Hippie-Erlend har med seg en stor, rosa Kirby.

Lenke til kommentar
Er det tvunget oppmøte ved tigeren? Jeg bor liek 5 minutter unna Ekebergsletta, er litt gidd å dra helt ned til byen og opp igjen da... :/

8812165[/snapback]

Jeg tror du kan regne med 20 % warn om du bryter med reglene :p

8812173[/snapback]

 

for ikke å snakk om offentlig pisking med en TCP-kabel før kampen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...