Gå til innhold

Forskjell på c&c kane og ikke kane?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Kane Edition. Jeg fikk med en ekstra DVD med noen videoer (tror ikke at denne er med i den vanlige utgaven). Spillet kom i et vanlig plastikk DVD-cover.  :no:

 

Ikke noe å skrike hurra for. C&C 3 er et bra spill, men Kane Edition er ikke verdt de ekstra kronene.

8291136[/snapback]

Så en del butikker som ga med t-shorter, plakater osv for de som forhåndsbestilte kane edition :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg har Kane Edition. Jeg fikk med en ekstra DVD med noen videoer (tror ikke at denne er med i den vanlige utgaven). Spillet kom i et vanlig plastikk DVD-cover.  :no:

 

Ikke noe å skrike hurra for. C&C 3 er et bra spill, men Kane Edition er ikke verdt de ekstra kronene.

8291136[/snapback]

Så en del butikker som ga med t-shorter, plakater osv for de som forhåndsbestilte kane edition :ph34r:

8291146[/snapback]

 

Jeg fikk ikke noe ekstra utenom DVD. Betalte over 450 kr for spillet. Angrer nå på at jeg ikke kjøpte en vanlig edition til 299 på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg har Kane Edition. Jeg fikk med en ekstra DVD med noen videoer (tror ikke at denne er med i den vanlige utgaven). Spillet kom i et vanlig plastikk DVD-cover.  :no:

 

Ikke noe å skrike hurra for. C&C 3 er et bra spill, men Kane Edition er ikke verdt de ekstra kronene.

8291136[/snapback]

Så en del butikker som ga med t-shorter, plakater osv for de som forhåndsbestilte kane edition :ph34r:

8291146[/snapback]

 

Jeg fikk ikke noe ekstra utenom DVD. Betalte over 450 kr for spillet. Angrer nå på at jeg ikke kjøpte en vanlig edition til 299 på Elkjøp.

8291178[/snapback]

hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

EA sine collectors editions pleier å være kjipe greier.. lite ekstra og ubermasseprodusert.

 

Er ikke like stas å ha kane edition som f.eks collectors edition av WoW.

 

Ser hvem som satser på å gjøre kundene mest fornøyd :p

 

Nå var Kane edition et must for meg likevel.. men jeg syns det er kjipt at de ikke gjør mer ut av det.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det som irriterer mest er egentlig at butikkene varierer/varierte hva man fikk. Det er greit når det står helt klart og tydelig hva man får med KANE edition, men når man hører om folk som får caps, skjorte, ditt og datt, da føler man seg plutselig litt snytt ;)

Lenke til kommentar
Og om jeg har kane og broren min ikke har så kan ikke alle mapsene spilles over multiplayer?

8296762[/snapback]

Tror det er sånn det funker ja. Er vel ikke så mange maps det er snakk om.

8297006[/snapback]

Regner med det er snakk om 3-5 maps, tror jeg går for ikke-kane siden det bare er noen maps og en dvd i forskjell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...