aleksanderro Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hei, jeg sitter fast i S.T.A.L.K.E.R. Jeg er veldig dårlig å forklare hvor jeg, så jeg har tatt en god del bilder, så jeg håper dere skjønner hvor jeg er: 1: 2: 3: 4: 5: Så dette stedet har tre dører, to av de kan jeg ikke åpne. Den siste døren kan jeg ikke åpne, står bare at noen holder døren igjen. Jeg har løpt rundt og rundt, men finner ikke noen utvei. Jeg har hentet det papiret som lå på bordet som dere ser på bilde 5. Takk for svar.
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Tok det i spoiler jeg, så ikke vi ødelegger for noen andre Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kort sagt så må du bare drepe deg selv utenfor døra. Jeg brukte en gjeng med granater. Bare pass på å ha nok bandages så du ikke blør ihjel når du vokner til ive i gjen
PoWerFeeD Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Slik gjør du.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du skal drepe den ballen med "tåke" som følger etter deg.. Den som lager flammene.. Endret 1. april 2007 av PoWerFeeD
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Åja, så det var bare flaks at jeg tok den med i samma slengen som nesten meg selv , kan jo fint stemme det, i og med at jeg kasta granater vildt rund med i hele det rommet
aleksanderro Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Ok, takk for svar. Så jeg skal bare skyte på den tåke tingen? Litt dumt spørsmål men hvordan hiver man granat?
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Siden du har fått svar allerede så ødelegger jeg tråden litt med å spøre åssen HW du har
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hehe, har du kalrt å komme så langt uten å hive en granat? eller er jo mest for gøy jeg brukte dem gjennom spillet selv, eller avledningsmanøver. trykk "4" og bruk venstre museknapp for å kase kort, eller hold inne høyre for å kaste langt
aleksanderro Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Siden du har fått svar allerede så ødelegger jeg tråden litt med å spøre åssen HW du har 8287463[/snapback] Hvordan det?
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Synes grafikken var litt bad, emn så er det en venn av meg som vurderer å skaffe seg det, men han har ikk eså bra data så om grafikken blir for bad så dropper han det så må bare ha noe å sammenligne med .....
TheFifthApe Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 haha, jeg som akkuratt reagerte på at det var bra grafikk:P
aleksanderro Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Jeg har kommet forbi det stede som jeg spurte etter hjelp første gangen. Men jeg sitter fast en annen plass, som jeg håper dere kan hjelpe meg med? 1: 2: Det jeg skal nå er ut av den gråten. Som dere ser på bilde så er stigen ødelagt, så jeg kan ikke komme meg opp på den måten. Jeg har prøvd å ta en kasse sånn at jeg kommer høyere opp til stigen, men jeg er forsatt ikke høy nok. Så hvordan kommer jeg meg ut derifra? Takk for svar igjen!
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Tok det i en spoiler igjen jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg trodde også at amn skulle opp der igjen men det viste seg å være feil. gå tilbake ti lder du drepte han musterte fyren med psykiske evner. gå inn i det lille rommet nede i høyre hjørne så er det et hull i gulvet der
aleksanderro Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Takk, nå blir det mer gaming på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå