Gå til innhold

Sitter fast i S.T.A.L.K.E.R.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sitter fast i S.T.A.L.K.E.R.

Jeg er veldig dårlig å forklare hvor jeg, så jeg har tatt en god del bilder, så jeg håper dere skjønner hvor jeg er:

1:

51860.jpeg

2:

51861.jpeg

3:

51862.jpeg

4:

51863.jpeg

5:

51864.jpeg

Så dette stedet har tre dører, to av de kan jeg ikke åpne. Den siste døren kan jeg ikke åpne, står bare at noen holder døren igjen. Jeg har løpt rundt og rundt, men finner ikke noen utvei. Jeg har hentet det papiret som lå på bordet som dere ser på bilde 5.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok det i spoiler jeg, så ikke vi ødelegger for noen andre :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kort sagt så må du bare drepe deg selv utenfor døra. Jeg brukte en gjeng med granater. Bare pass på å ha nok bandages så du ikke blør ihjel når du vokner til ive i gjen ;)
Skrevet (endret)

Slik gjør du..

Du skal drepe den ballen med "tåke" som følger etter deg.. Den som lager flammene..
Endret av PoWerFeeD
Skrevet
Åja, så det var bare flaks at jeg tok den med i samma slengen som nesten meg selv :p, kan jo fint stemme det, i og med at jeg kasta granater vildt rund med i hele det rommet :p
Skrevet

Hehe, har du kalrt å komme så langt uten å hive en granat? eller er jo mest for gøy jeg brukte dem gjennom spillet selv, eller avledningsmanøver. trykk "4" og bruk venstre museknapp for å kase kort, eller hold inne høyre for å kaste langt

Skrevet

Synes grafikken var litt bad, emn så er det en venn av meg som vurderer å skaffe seg det, men han har ikk eså bra data så om grafikken blir for bad så dropper han det så må bare ha noe å sammenligne med .....

Skrevet

Jeg har kommet forbi det stede som jeg spurte etter hjelp første gangen. Men jeg sitter fast en annen plass, som jeg håper dere kan hjelpe meg med? :)

1:

51990.jpeg

2:

51991.jpeg

Det jeg skal nå er ut av den gråten.

Som dere ser på bilde så er stigen ødelagt, så jeg kan ikke komme meg opp på den måten. Jeg har prøvd å ta en kasse sånn at jeg kommer høyere opp til stigen, men jeg er forsatt ikke høy nok. Så hvordan kommer jeg meg ut derifra?

Takk for svar igjen! :)

Skrevet

Tok det i en spoiler igjen jeg :p

jeg trodde også at amn skulle opp der igjen men det viste seg å være feil. gå tilbake ti lder du drepte han musterte fyren med psykiske evner. gå inn i det lille rommet nede i høyre hjørne så er det et hull i gulvet der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...