Kvinnorna Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Heisann Er der noen som vet hvor jeg kan finne S-ata driverne til å boote winxp install cd med ? F6 drivers. De ligger ikke på hjemmesiden til hp og jeg kan ikke finne de på google. Noen som kan hjelpe ? HP DV 2130ea
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Heisann Er der noen som vet hvor jeg kan finne S-ata driverne til å boote winxp install cd med ? F6 drivers. De ligger ikke på hjemmesiden til hp og jeg kan ikke finne de på google. Noen som kan hjelpe ? HP DV 2130ea 8286499[/snapback] Du må bruke recovery-cd, eller ringe HP support og spørre om de kan gi deg tilgang til ftp med drivere.
Kvinnorna Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Heisann Er der noen som vet hvor jeg kan finne S-ata driverne til å boote winxp install cd med ? F6 drivers. De ligger ikke på hjemmesiden til hp og jeg kan ikke finne de på google. Noen som kan hjelpe ? HP DV 2130ea 8286499[/snapback] Du må bruke recovery-cd, eller ringe HP support og spørre om de kan gi deg tilgang til ftp med drivere. 8286716[/snapback] Hei igjen! Ville bare si at jeg fant en finurlig måte å fikse problemet på. Fant s-ata driverne gjennom intel sine sider, etter å ha sjekket opp i hvilket chipset jeg hadde. Fant driverne der, men ettersom jeg ikke har floppy på bærbaren kom jeg ikke langt allikavel, da winXP krever floppy for å boote opp driverne. Må prøve å få fatt i en usb floppy Men ellers vil jeg takke for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå