sint_vaffel Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei. har en liten filserver kjørende på xampp lokalt. Så lurte jeg på om hvilken adresse/ip skal jeg benytte for at folk utenfor netverket skal kunne komme seg på siden? er koblet til nette gjennom en ruter. så den eneste ip'n jeg får er 192.168.bla.bla
trrunde Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 de som er utenfor må benytte ip-adressen som du finner på www.whatismyip.com for å få dette til å virke må du portforware port 80 til din pc, fremgangsmåten for dette er forskjellig fra router til router
sint_vaffel Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 de som er utenfor må benytte ip-adressen som du finner på www.whatismyip.com for å få dette til å virke må du portforware port 80 til din pc, fremgangsmåten for dette er forskjellig fra router til router 8286750[/snapback] Blir vanskelig det der med og fikse med porten. Har ikke tilgang til rutern
trrunde Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 de som er utenfor må benytte ip-adressen som du finner på www.whatismyip.com for å få dette til å virke må du portforware port 80 til din pc, fremgangsmåten for dette er forskjellig fra router til router 8286750[/snapback] Blir vanskelig det der med og fikse med porten. Har ikke tilgang til rutern 8292408[/snapback] Da går det nok ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå