Gå til innhold

hvor kjøpe "våpen"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker jeg lagde balltre på sløyden i 6.klasse. Var vanvittig enkelt, og funker fett den dag i dag. :thumbup:

Men man kan jo bare bruke en passelig stokk. Om den skal brukes til å lemleste mennesker eller spille slåball - vel det er ikke mitt ansvar.

8274801[/snapback]

Ja, dæven.. jeg lagde ett jeg og, det ble dritfint!

Kom å slå meg da din punk ass bitch.. Du er jo jo super-tøff med alle ball-treene dine !

8275417[/snapback]

Hahahahhahaha, saved my day! :D

Pyse, du har to hender, hvis du ikke klarer deg med det, kan du ikke kalle deg mann og dømmes offisielt til å begå seppuku.

8275524[/snapback]

ja vel. skulle mest får slåball men. greit da dropper jeg det.

Kom å slå meg da din punk ass bitch.. Du er jo jo super-tøff med alle ball-treene dine !

8275417[/snapback]

Hahahahhahaha, saved my day! :D

Pyse, du har to hender, hvis du ikke klarer deg med det, kan du ikke kalle deg mann og dømmes offisielt til å begå seppuku.

8275524[/snapback]

er man fødd i 93 så er man gutt uansett. hærregud la nå guttongen få seg noen våpen for satans skyld!

er man fødd i 93 så er man gutt uansett. hærregud la nå guttongen få seg noen våpen for satans skyld!

8275645[/snapback]

Hva faen har satan, gud eller noen andre 'leder', figurer med dette å gjøre? Skal han være tøff, så får han klare seg uten våpen. Våpen er feigt og farlig. Hva slags skade kan en liten pjokk gjøre uten ett balltre? Betraktlig lite i forhold til hva han kan prestere med et balltre.

*Ehem* ... Les signaturen hans; hip-hop-tilhengere på 12 år er vel kjent for å være litt store i kjeften, og si at "Han og han og han og han skal jeg banke, og han skal jeg drepe."

Herregud, hvis han skamjuler/henretter noen med et balltre, kan han vente seg trøbbel med barnevernet i lang tid fremover.

Og hvis han lemlester noen med balltre ... så fortjener han ikke bedre heller.

stisse2k: Kikk litt rundt på diverse internasjonale nettbutikker, se om du finner noe der. Et balltre skulle ikke være noe problem å få tak i her til lands, men skal du ha knokejern og slikt, må du bruke andre metoder.

Obs: Hvis du reiser utenlands, og finner noen utsalgsboder med knokejern/sprettkniver etc etc, ikke finn på å ta noe av det med deg hjem. Da kan du vente deg mye trøbbel hvis du blir tatt i tollen ved f.eks Tsjekkia/Tyskland.

hvet det. er også våpen intersert så skulle hatt det som pynt. var tilfelle noen bare kom og banka meg orentlig det hadde vært litt kjekt med balltre hjemme

8276081[/snapback]

Hehe, ta det med ro. Men selvsagt, hvis du har havna oppi noe gjeng-greier i en alder av 11-12, er du ille ute.

Faktisk, så har jeg personlig en mini-øks liggende under nattbordet. Gud vet hvorfor, har hatt den der i flere år, mest sannsylig fordi at det var den greieste plassen å ha den. Og hvis det hade vært slik at noen hadde kommet seg inn i huset, med det mål for øye at jeg måtte drepes, hadde nok vedkommende tatt øksa under nattbordet, før jeg klarte det.

Og hvis du går til anskaffelse av stikkvåpen/små slagvåpen, pass nå på å ikke bær de rundt hvor enn du går. Plutselig havner du i en litt for hard diskusjon, og motparten ender opp med en kniv i tarmene. Det er ikke bra.

Mitt forslag: Begynn å tren en kampsort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...