P0nduz Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei Som topic sier så har jeg problemer med og komme ut på xbox live med nextgentel. Har testet og koble rett i modemet og via en 3com trådløst router som jeg skal bruke. Men får ikke kobler til uansett hva jeg gjør. Noen som har et bra svar på hva som kan være eller er galt? Mvh Elronx
TheScorp Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Har du nettopp fått en ny router sak fra NGT? I såfall logg på 10.0.0.1, og legg til macadressen for xboxen din på den allerede ferdig Xbox Live profilen
P0nduz Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 har akk fått router ja. men den har bare en port ut så den er koblet videre fra ngt sitt til en 3com trådløs. noen forsllag på hva jeg kan gjøre eller må jeg bestille ngt trådløs router?
P0nduz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 TheScorp, hadde du giddi og lagt opp et bilde av hvordan det skal se ut når det er ferdig instilt?
Rekeomelett Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hei Som topic sier så har jeg problemer med og komme ut på xbox live med nextgentel. Har testet og koble rett i modemet og via en 3com trådløst router som jeg skal bruke. Men får ikke kobler til uansett hva jeg gjør. Noen som har et bra svar på hva som kan være eller er galt? Mvh Elronx 8272135[/snapback] Hei Jeg har også nextgentel, og har hatt det samme problemet. (bare at jeg har kabel) Det jeg gjorde var at jeg lot kabelen stå i og xbox'en mens den stod på i 2 dager. uten å spille eller røre den. Dette funket og er nå koblet til live. Hvordan det er med tråløst er jeg ikke helt sikker på. Men jeg foreslår at du prøver det i hvert fall, og lar den stå i noen dager.
P0nduz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 bruker kabel fra den trådløse. men fant en guide her på forumet så nå funker det som bare det. takker for alle inspill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå