Gå til innhold

Gratis bredbånd til alle nordmenn!


WLAN

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-15 04:06, skrev WLAN:

500 kbit holder sikkert til ditt bruk!


Quote:


Den 2002-12-15 03:56, skrev Dr.X:

Trenger en relativt sterk båndbredde for clanserveren min... Gratis? Det sier jeg ikke nei takk til !!




 

YIKES... han sa CLAN server... 500 kbit er da LITE... Fyren ber om 10 mbit og oppover jo.

Dessuten, når vis skal besøke sidene deres av og til, så kunne det vore greit med ein link.

Og nicket ditt.. WLAN? er det sånn jalla antenne trådløst basert internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-15 04:36, skrev WLAN:

Jeg vet til dags dato ikke om noen seriøse firmaer,, som utgir informasjoner om sine prosjekter til allmuen. I så tilfelle, vil man muligens risikere at konkurrenter utkonkurrer oss, før vi selv har fått lansert oss selv godt nok. Er det dette du ønsker?


 

Så hvorfor lagde du denne tråden i utgangspunktet. For å sjekke stemningen på et slikt "prosjekt". Vel jeg får sjekke stemningen på "mitt" prosjekt, jeg da:

 

"Hei alle sammen. I løpet av 2005 skal vi gi vekk biler til alle som vil ha. Merkelig at ingen har tenkt på dette før. Nå fokuseres det kun på busser. Høres dette interessant ut? Du kan registere deg på internettsiden vår som kommer ut om veldig lenge. Prisene er foreløpig hemmelige, men jeg kan røpe at det blir gratis. Foreløpig trenger vi bittelitt mer startkapital, men det ordner seg sikkert"

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: 2roll på 2002-12-15 11:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 03:30, skrev WLAN:

Jeg har et prosjekt på gang, og håper å kunne lansere tilbudet med gratis brebånd til svært mange nordmenn i begynnelsen av neste år eller senest vår 2003. Men, for at dette skal skje, må vi innhente mer startkapital. Det er derfor veldig viktig at brukere som ønsker disse gratis tjenestene, besøker våre internettsider jevnlig.

Vi har dessverre ingen informasjonssider å vise frem på nåværende tidspunkt, og jobber derfor iherdig med å få dem ferdige før dette året er omme.


Det er kun dere som kan få realisert disse gratis tilbudene, mot at dere f.eks. kjøper rimelige pc-komponenter og besøker våre sponsorer jevnlig. Uten mer startkapital, vil sjansen for lansering bli forverret, eller muligens aldri satt i gang. Håper på dere nordmenn ved oppstart.


Hva mener du?

Høres det bra ut?


m.v.h

Wlan


 

For en dårlig spøk, dette kan ikke være seriøst. Bruk heller forumet til noe fornuftig.PS Tror du det er så enkelt å få penger av folket ???

 

Get Real!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...