Gå til innhold

Svart Xbox 360 med HDMI bekreftes (X360)


Anbefalte innlegg

Viftene? Synes du Xboxen din bråker når den står i Dashbordet er det noe gæærnt med boksen din.

 

Som sagt 2345889 ganger før så er det ikke viftene som bråker, men DVD Drevet!

8255602[/snapback]

 

Hm... :hmm: hører en vifte dur jeg da men...men under spilling er det dvd drevet som bråker! det er basta bom! ikke noe vits å nekte på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viftene? Synes du Xboxen din bråker når den står i Dashbordet er det noe gæærnt med boksen din.

 

Som sagt 2345889 ganger før så er det ikke viftene som bråker, men DVD Drevet!

8255602[/snapback]

 

 

heh, å påstå xbox 360 IKKE bråker når viftene står og går er jo rett og slett løgn. Er selvfølgelig en smakssak, men den bråker utvilsomt

Lenke til kommentar
heh, å påstå xbox 360 IKKE bråker når viftene står og går er jo rett og slett løgn.

Å påstå noe kan aldri være løgn, bare så du vet det ;)

 

Men xboxen min står på nå ca 2 meter bak meg, jeg har ikke på noe lyd i resten av huset, og det er såvidt jeg kan ense at den er der.

Lenke til kommentar

"Det betyr at prisen sannsynligvis vil ligge rundt 4800 kroner her til lands, norske avgifter tatt i betrakning."

 

Det tror jeg er for mye ettersom Premium til $400 i USA selges for bare 3.400 kr. her til lands, altså 8,5 ganger dollarkursen. $480 blir da 4080 kr., eller mer sannsynlig 3.995 kr. som veiledende pris.

 

Skal man ha konsollen er det liten tvil om hva man bør velge. $80 ekstra for 120 GB disk og HDMI er ingenting.

 

1600-1700 kr. for 120 GB alene er det ingen tvil om er kraftig rip-off. Koster til sammenligning 600 kr. i prisguiden.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
heh, å påstå xbox 360 IKKE bråker når viftene står og går er jo rett og slett løgn.

Å påstå noe kan aldri være løgn, bare så du vet det ;)

 

Men xboxen min står på nå ca 2 meter bak meg, jeg har ikke på noe lyd i resten av huset, og det er såvidt jeg kan ense at den er der.

8256572[/snapback]

 

Når jeg bruker 360 til å spille hd dvd er den temmelig stille til å begynne med, men etter en stund kan viftene høres temmelig mye. Da er det heller ingen plate i dvd-drevet og hd dvd spilleren er plassert et stykke unna, så jeg vet med sikkerhet at det ikke er den. Mulig viftene ikke bråker på din, men det gjør de definitivt på min. Men ikke noe særlig før boksen blir varm.

Lenke til kommentar
Har ingenting på om den er "snaxxy" som svart. Men vil ha en bundle med 120GB og HDMI.

 

Vil tro de oppgraderer de hvite med HDMI snart også.. Slik at de gir folk litt mere å velge mellom. Kanskje slutter de med 60GB utaven, og bytter den med en hvit elite.

8257077[/snapback]

 

60 GB-harddisken er vell til PS3 du tenker på?

sånn som jeg har hørt er premium versjonen 20 GB?

Lenke til kommentar
Regner med du har en kilde for dette, siden jeg tidligere i tråden skrev at Microsoft ikke har bekreftet det offisielt enda?

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...VllpgNRLjqX.php

 

Som du sier så er det ikke offisielt, men ettersom de legger ut en Elite med dette som skal være Limitied Edition, som derfor ikke vare forever, tror jeg nok at de legger til HDMI på de "vanlige" etterhvert også.

 

The first HDMI-enabled Xbox360 will probably be a

Legg merke til at han sier the first.

 

Er ikke offisielt, men jeg lker å være positiv.

Lenke til kommentar
Regner med du har en kilde for dette, siden jeg tidligere i tråden skrev at Microsoft ikke har bekreftet det offisielt enda?

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...VllpgNRLjqX.php

 

Som du sier så er det ikke offisielt, men ettersom de legger ut en Elite med dette som skal være Limitied Edition, som derfor ikke vare forever, tror jeg nok at de legger til HDMI på de "vanlige" etterhvert også.

 

Xbox 360 Elite kommer ikke som begrenset utgave. Det er påpekt både i artikkelen og tidligere i denne forumtråden.

 

The first HDMI-enabled Xbox360 will probably be a

Legg merke til at han sier the first.

 

Er ikke offisielt, men jeg lker å være positiv.

8257157[/snapback]

Du må gjerne være positiv, men da må du gjøre det klarere at informasjon du kommer med er basert på dine egne spekulasjoner og ønsketenkinger. Det er en lang vei fra et uoffisielt nettsted som skriver "den første HDMI-klare Xbox 360 ..." til at Microsoft offisielt sier "Premium-versjonen får HDMI i juni" :-)

 

Ja, jeg ser at Xbox-Scene har snakket med "en kilde i Microsoft" som mener Core- og Premium-versjonene får HDMI i juni, men det er fremdeles ikke offisielt. Så da må man også forholde seg til det som uoffisielt, og ikke lure folk til å tro noe annet.

Endret av TST
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...