Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Moped til maks 25000. Helst Racing


Anbefalte innlegg

jeg er sta som et esel og står fortsatt på mitt. Har du prøvd å såtti TZRen (antar du har tzr ) opp ved siden din brors GSX ? vist ikke vil du nok få en temmelig stor overaskelse. Tviler bare utrolig stærkt på at noen som vet hva en R6 eller R1 er vil overhode forveksle TZR med disse. det blir bare for dumt å diskutere dette . Moped vil aldri ligne på noen tung sykkel uansett hvordan en vrir og vender på det , det er annet en størrelsen på sykkelen som teller med vettu ;)

8456807[/snapback]

Jepp, og jeg står fortsatt på midt. Hadde TZR for ei stund siden, for gammelt for det tullet nå. Men ja, vi satte de opp mot hverandre, derfor jeg kan på det grunnlaget si det jeg sa tidligere,

 

Ser du dem side ved side er de overraskende like i form.

 

...Og det er jo fordi de er like. De er omtrent like høy, like brei, og like "maskulin" om du vil i formen(TZR med sine oppblåste kåper).

 

Hovedmomentene som skiller dem er størrelsen på potta, dekkbredde, og størrelsen på tanken, utenom det er det ikke så enorme forskjellen, såfremt du ikke ser mer nøye på spesifike ting.

 

Har man kjørt TZR en stund, får man ofte kommentarer, "oi, viste ikke at det var en moped", folk i biler ruller ned ruta for å høre på lyden for å avgjøre hva det er forno, etc. Det er ikke til å unngå.

8456836[/snapback]

 

det siste du nevner her tror jeg seriøst er med alle racing mopeder . har vertfall hørt det noen ganger når jeg står og fyller bensin . synst ikke det er så grusomt spesifikt å se på bremseskiven jeg , noe som mange gjør , og da er nok liksom tung sykkel temmelig busta :p. og når noen kommer bort å ser på sykkelen så vil de ofte se speedometeret , da vil de ganske fort oppdage , de små gafflene som sitter på sykkelen. Men altså , bare du ser på en TZR så ser du at det ikke er en tung sykkel , ser bare hvor stort hullrom det er der radiatoren sitter, noe som og faktisk er veldig enkelt og se . det som er faktumet er vel at den kan bli vekslet med en lettsykkel , men GSX , R6 og R1, No way !

 

Men skal tidlig opp i morgen så tror jeg legge meg ^^ god natt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det siste du nevner her tror jeg seriøst er med alle racing mopeder . har vertfall hørt det noen ganger når jeg står og fyller bensin . synst ikke det er så grusomt spesifikt å se på bremseskiven jeg , noe som mange gjør , og da er nok liksom tung sykkel temmelig busta :p. og når noen kommer bort å ser på sykkelen så vil de ofte se speedometeret , da vil de ganske fort oppdage , de små gafflene som sitter på sykkelen. Men altså , bare du ser på en TZR så ser du at det ikke er en tung sykkel , ser bare hvor stort hullrom det er der radiatoren sitter, noe som og faktisk er veldig enkelt og se . det som er faktumet er vel at den kan bli vekslet med en lettsykkel , men GSX , R6 og R1, No way !

 

Men skal tidlig opp i morgen så tror jeg legge meg ^^ god natt  :)

 

Ja, godt mulig andre R mopper får sånne kommentarer, jeg vet bare for tzr sin del. Og det var omtrent hver gang jeg var ute å kjørte, folk snur seg etter deg, og folk er misunnelige. Sånn er det å ha TZR hvertfall, + at det er en knall sykkel til moped å være. Komforten er på topp.

 

At folk ser på bremseskiven, bare er tull.

 

Ta en titt her så ser du bremseskiva nede i hjørnet. Ikke store greia, omtrent samme som på TZR(caliperen, derimot), bare at GSXR'n har en på hver side.

 

Som jeg sier, begynner man å se nærmere er det klart at man oppdager at noe ikke er helt rett, hvis det skulle være en tung. Men det er ikke det første man ser.

 

God natt :)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...