Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil til 30-60k


linqu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nissan Primera 

Audi 100

Mazda 626

mulig du får en sliten celica for 60k også :p

 

 

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha BMW eller Volvo?

8251406[/snapback]

 

lei av bmw får ikke en god volvo under 60k som ikke ser ut som en kasse

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe noe utenom det vanlige?

 

Citroen Xantia Activa (dra fra kammeratene dine i svinga http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...582&pos=2&tot=7 )

Citroen XM

8253298[/snapback]

 

Hater Citroen, men du får mye for pengene.

 

Audi A4: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...pos=17&tot=1053

 

Eller litt billigere A4: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&pos=6&tot=1053

Lenke til kommentar
De smarte ungdommene kjører bil som ikke er typiske ungdomsbiler. Da får man lavere forsikring og stort sett også billigere bil. Min sønn har en Citroen Xantia, en bil som de fleste unge ikke vil ha. Men den byr på uproblematisk bilhold og god komfort.

8260579[/snapback]

 

Det er jo alltid en grunn til at ungdommer kjøper en ungdoms bil og ikke en Citroen. Ungdomsbilene er jo som regel kule/sporty og det er jo alltid en drøm for de fleste ungdommene å ha en kul bil. En bil de kan gi litt på med, dra fra andre biler og kanskje drifte litt med bakhjulsstrekk.

Lenke til kommentar
De smarte ungdommene kjører bil som ikke er typiske ungdomsbiler. Da får man lavere forsikring og stort sett også billigere bil. Min sønn har en Citroen Xantia, en bil som de fleste unge ikke vil ha. Men den byr på uproblematisk bilhold og god komfort.

8260579[/snapback]

 

Det er jo alltid en grunn til at ungdommer kjøper en ungdoms bil og ikke en Citroen. Ungdomsbilene er jo som regel kule/sporty og det er jo alltid en drøm for de fleste ungdommene å ha en kul bil. En bil de kan gi litt på med, dra fra andre biler og kanskje drifte litt med bakhjulsstrekk.

8260668[/snapback]

Jeg vet det, men jeg nevnte smarte og ikke de som vil imponere med sladding på bensinstasjonen på hjørnet.

Lenke til kommentar
De smarte ungdommene kjører bil som ikke er typiske ungdomsbiler. Da får man lavere forsikring og stort sett også billigere bil. Min sønn har en Citroen Xantia, en bil som de fleste unge ikke vil ha. Men den byr på uproblematisk bilhold og god komfort.

8260579[/snapback]

 

Det er jo alltid en grunn til at ungdommer kjøper en ungdoms bil og ikke en Citroen. Ungdomsbilene er jo som regel kule/sporty og det er jo alltid en drøm for de fleste ungdommene å ha en kul bil. En bil de kan gi litt på med, dra fra andre biler og kanskje drifte litt med bakhjulsstrekk.

8260668[/snapback]

Jeg vet det, men jeg nevnte smarte og ikke de som vil imponere med sladding på bensinstasjonen på hjørnet.

8260727[/snapback]

 

Greit da :!:

Lenke til kommentar

dette er riktig nok et dritt merke, men du får mye luxus for penga og de går bra! Er også lagd på honda accord platform så deler er lett tilgjengelige.

Rover

 

Billig forsikring(under 10 hakk med full kasko og 30 %) sjekka her om dagen.

 

Nissan almera N15 med litt senking og felger blir drit tøffe(3 dørs). bra aks, men lav toppfart. litt go-kart følelse og selvsagt..... Riskoker! holder lenge.

Sterk utfordrer til activaen i svingen..

Almera

 

Dette er jo forhjulsgnagere da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...