Gå til innhold

Leie blu-rayfilmer i Oslo - noen steder?


haj14

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg PS3, og ønsker å bruke blu-raymuligheten den tilbyr. Filmene er dessverre veldig dyre, og jeg kunne derfor tenkt meg å leie noen filmer istedenfor. Har ringt flere videoleiebutikker, men ikke har utleie av blu-ray.

 

Noen som vet om en videosjappe som leier ut blu-ray?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt meg PS3, og ønsker å bruke blu-raymuligheten den tilbyr. Filmene er dessverre veldig dyre, og jeg kunne derfor tenkt meg å leie noen filmer istedenfor. Har ringt flere videoleiebutikker, men ikke har utleie av blu-ray.

 

Noen som vet om en videosjappe som leier ut blu-ray?

8250774[/snapback]

Free Record Shop på Egertorget selger Blu-ray. Om du kan kjøpe fra nettet, så sjekk ut f.eks. Amazon.

Lenke til kommentar
Free Record Shop på Egertorget selger Blu-ray. Om du kan kjøpe fra nettet, så sjekk ut f.eks. Amazon.

8250947[/snapback]

Denne quoten er her for at folk skal lære å lese forsteposten.

 

 

Han sier at han ikke skal kjøpe fordi det er for dyrt.

8252005[/snapback]

Sheesh. Take it easy, man.

 

Jeg kommer med to alternativer for gutten, siden det han er på utkikk etter åpenbart ikke er tilgjengelig - ennå. Om forretninger har begynt å leie ut Blu-ray-filmer, tar de seg nok svært godt betalt (60,- pluss-pluss). Da er f.eks. Amazon et godt alternativ. Spesielt når de i perioder har solgt Blu-ray med 50% avslag (~100,- NOK og oppover).

Endret av Synthm
Lenke til kommentar

Takk for svar. Ser ikke ut til at det er mulig å leie blu-ray enda, men en en videoutleiebutikk på Bislett sa de ønsket å starte med det så snart det var mulig (filmene var visst ikke gitt ut på leie-dvd enda).

 

Hvis noen skule

 

Får jeg spilt av filmer kjøpt på amazon.com på europeisk PS3? Er det ikke soneinndeling som på dvd?

Lenke til kommentar

Noen blu-ray er låst til en sone. Det er tre soner i verden.

Sånn kjapt inndelt er USA og noen få lang i Asia sone "A", Europa, Afrika og Australia sone "B" og Asia sone "C".

 

Det er kun et fåtall som er delt inn i soner enda, så bare se etter på informasjonen under blu-ray'en. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...