Gå til innhold

redd for å DPS'e i khara


Anbefalte innlegg

I går så gikk guildet våres i kharazan, og det gikk helt greit til vi kom til maiden of virtue. Jeg (mage) begynte som vanlig å stacke opp 5 scorcher, så ventet eg litt før fireballs, men etter 2 critts på rindt 3k fikk eg aggro og whipet hele raidet, dette skjedde 2 ganger :S

 

så no lurer eg litt på om blizzard har nerfet aggro til warriors eller noe sånt...

 

noen andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går så gikk guildet våres i kharazan, og det gikk helt greit til vi kom til maiden of virtue. Jeg (mage) begynte som vanlig å stacke opp 5 scorcher, så ventet eg litt før fireballs, men etter 2 critts på rindt 3k fikk eg aggro og whipet hele raidet, dette skjedde 2 ganger :S

 

så no lurer eg litt på om blizzard har nerfet aggro til warriors eller noe sånt...

 

noen andre som har samme problemet?

8246445[/snapback]

 

Gjerne vent på en 3-4 stacker av sunder armor før du begynner å scorcher. Scorch kan gjøre bra med dmg det også :p

 

I tillegg kan du skaffe deg KTM threatmeter og følge med litt. Bruker du Invisibility i en 3-4 sekunder i løpet av fighten skal jeg garantere deg at du ikke skaffer aggro.

 

I denne fighten er jo casterne i repentance halvparten av tiden også :innocent:

 

 

EDIT: Slutt å grin. Lær deg å kjenne grensene dine

Endret av smultr1ng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...