Gå til innhold

Shivering Isles ute nå. Xbox 360


ohlala

Anbefalte innlegg

Herreguuud! Har dem enda ikke gitt opp den ufattelig teite måten å få nye tilleggsquests på?! I hver eneste tilleggspakke får du jo questene slengt i trynet! Hva er det som er så morsomt med det?! huff.

For å vise deg at du har innstallert Mod'en riktig blant annet? Er ikke alltid slikt fungerer som det skal ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som allerede har skaffet dere Shivering Isles; hvor god karakter synes dere man burde ha før man begynner. Duden min er level 10-11 nå, husker ikke helt, ble liksom ikke helt det samme å spille alt en gang til på 360;-)

8250301[/snapback]

 

Er vel slik i Oblivion at hvis karakteren din er level 20 så vil også motstanderne dine bli tilpasset skillen din. Så det skal ikke spille noe rolle. Så ikke forvent å komme i level 30 og eie alle i kamp. :p

Lenke til kommentar
Til dere som allerede har skaffet dere Shivering Isles; hvor god karakter synes dere man burde ha før man begynner. Duden min er level 10-11 nå, husker ikke helt, ble liksom ikke helt det samme å spille alt en gang til på 360;-)

8250301[/snapback]

 

Jeg har startet på nytt og er lvl 10. Som posten over så er det ikke noe problem å spille SI med en lav level. Det er nok en fordel å være høy da enkelte NPC har fast level og ikke statisk

Oblivion bruker level scaling som er mye omdiskutert. For min del synes jeg det er helt topp da jeg hele tiden får utfordring.

Level 10 er ikke noe problem, men det spørs litt hvordan utstyr og spiller du har :)

Endret av ohlala
Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke holde meg nå, men må betale en regning innen fredag på 6120, og jeg har bare 5400, så SI får uheldigvis vente litt.

Men da slipper jeg hvertfall mye av nedlastningstrafikken!

 

 

Og må bare spørre igjen, inneholder Knigths of the Nine de andre ofisielle modsene også? (snakker om X360)

 

EDIT: bethesda lager jo bare gode ekspansjoner såvidt jeg har lært, så dette vil nok ikke skuffe! Spes når det minner om Morrowind! :love:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Må kjøpe Knight if Nine, og Shivering Isles når jeg får hentet Xboxen... Gleder meg egentli :D

8252242[/snapback]

 

Samme her, venter bare å få konsollen min fra rap. Blir så trist uten konsollen selv om PS3 og PC (STALKER) blir brukt flittig så savner jeg X-Box 360 mye. :love:

Lenke til kommentar
Bare tullball. Jeg har SI her og har spilt i dag uten Live

8253822[/snapback]

Det var jo ganske spesielt :hmm: Kanskje de har skifta mening? :D

8253849[/snapback]

 

Jeg har ikke hatt noe problemer med det. Kjøpte den i natt og lastet den ned før Live gikk ned. Det ville vært dumt av MS å slippe SI før de la ned Live om den ikke fungerte uten online. MS var snille med oss, de ga den ut en del timer før de tok ned Live

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Med Arcade-spillene kan man spille offline på samme maskin som de først ble lastet ned på. Men bytter du maskin, eller får en ny fra reperasjon som jeg gjorde, vil spillene kun virke når man er online. Skulle da tro det er samme praksis på disse tilleggspakkene.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt noe problemer med det. Kjøpte den i natt og lastet den ned før Live gikk ned. Det ville vært dumt av MS å slippe SI før de la ned Live om den ikke fungerte uten online. MS var snille med oss, de ga den ut en del timer før de tok ned Live

8253898[/snapback]

Det er sant. Har egentlig ikke tenkt på det før nå :!:

Med Arcade-spillene kan man spille offline på samme maskin som de først ble lastet ned på. Men bytter du maskin, eller får en ny fra reperasjon som jeg gjorde, vil spillene kun virke når man er online. Skulle da tro det er samme praksis på disse tilleggspakkene.

8253918[/snapback]

Jeg klaget til MS da jeg fikk tilbake Xbox 360 min fra rep. pga det der med Arkade-spillene. Jeg fikk tilbake poengene jeg hadde brukt på de :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...