Gå til innhold

Skifte fra spansk til engelsk server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min lvl 42 blood elf pally ville jeg gjerne transfera fra Zul jin pvp (spansk server) til en engelsk pvp server.

Men må jeg betale for dette? :S Så ikke at det var spansk server jeg valgte.. nå skjønner jeg hvorfor alle pratet så mye rart der inne..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

haha forsto du ikke det før du ble lvl 42 =)

du må nok betale for det ja.

Endret av KRAFortune
Skrevet
Hei, min lvl 42 blood elf pally ville jeg gjerne transfera fra Zul jin pvp (spansk server) til en engelsk pvp server.

Men må jeg betale for dette? :S Så ikke at det var spansk server jeg valgte.. nå skjønner jeg hvorfor alle pratet så mye rart der inne..

8245834[/snapback]

Char-transer koster 20 Euro.

Skrevet

8245834[/snapback]

HAHA, hvordan klarte du det xD

Men fra spøk til alvor, koster ca 150kr å flytte char

Skrevet

Hahaha, så eid :p.

Kan du ikke bare fortsette til 70 nå, og lære deg spansk? Noe må du finne på mens botten jobber for deg.

Skrevet
Men seriøst, levla du til 42 uten å ha fått med deg at det var spansk server?  :!:

8245926[/snapback]

Han botter :!:

8247543[/snapback]

Hm, at jeg ikke tenkte på det :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Kan du ikke bare fortsette til 70 nå, og lære deg spansk? Noe må du finne på mens botten jobber for deg.

8247638[/snapback]

:green: Er nok det beste forslaget hittil.

Skrevet (endret)

* Liste opp paladins på Zul'Jin *

lvl 42:

Kenpala

Malismo

lvl43:

Radeon

Stivio

lvl44:

Ashitaka

Khoril

Hvem av disse tror dere er botten hans? Av disse er Kenpala, Stivio og Khoril unguilded. Khoril er i ZF, så det minsker sjansen for at han botter.

Endret av mad_arab
Skrevet
* Liste opp paladins på Zul'Jin *

lvl 42:

Kenpala

Malismo

lvl43:

Radeon

Stivio

lvl44:

Ashitaka

Khoril

Hvem av disse tror dere er botten hans? Av disse er Kenpala, Stivio og Khoril unguilded. Khoril er i ZF, så det minsker sjansen for at han botter.

8247713[/snapback]

Stivio tror jeg.

Skrevet

Hvem bryr seg, han spiller jo ikke selv uansett. Han kunne like godt ha botten sin på en kinesisk server når han ikke gidder å spille.

Kult å betale 100kr mnd for å IKKE spille :) Skarping, dette her.

Skrevet
Hvem bryr seg, han spiller jo ikke selv uansett. Han kunne like godt ha botten sin på en kinesisk server når han ikke gidder å spille.

Kult å betale 100kr mnd for å IKKE spille :) Skarping, dette her.

8247882[/snapback]

lol hørtes litt bra ut den der :!:

Skrevet

Ro litt ned med tull kanskje? :cool:

Folk snakker jo sikkert litt engelsk på spanske/franske servere hvis de gidder.. Ingen grunn til å dra spøken for langt, kan jo hende han tar seg når av det :ermm:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Ingen grunn til å dra spøken for langt, kan jo hende han tar seg når av det :ermm:

8248178[/snapback]

Hæ? :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...