Gå til innhold

noen som vet om spill som blir til film?


Anbefalte innlegg

har sett at en dell bra spill skulle bli film men vet ikke hav det ble til noen som vet?

noen av spilla jeg vet om!

Gears Of War?

Halo?

World Of Wacraft?

 

Eller ble det bare med idene?

 

Noen som vet om andre spill som blir til film?

Endret av Gelly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe skeptisk til warcraft film, med tanke på at de vil gå Live-action, dvs, bruke ekte folk, og ikke lage animasjons film av det. Ville tro at en animasjonsfilm i samme stil som introen til wow f.eks hadde gjort seg, men ekte mennesker blir for dumt.

 

Og gears of war tror jeg blir omrtent som doom, ergo, crap, bedre å spille selv enn å se noen andre løpe rundt å skyte vilt rundt seg. Warcraft universet har i allefall mye lore man kan lage story ut av.

Lenke til kommentar
Noe skeptisk til warcraft film, med tanke på at de vil gå Live-action, dvs, bruke ekte folk, og ikke lage animasjons film av det. Ville tro at en animasjonsfilm i samme stil som introen til wow f.eks hadde gjort seg, men ekte mennesker blir for dumt.

8246452[/snapback]

 

 

Er enig med det, håper de ikke bruker ekte skuespillere i Warcraft filmen, blir bare altfor dumt.

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er en viss tysker som skal lage filmene så spiller det i grunn liten rolle for meg.

8247110[/snapback]

 

Leste ut ifra en annan tråd på forumet her at Postal skal bli film, og ingen andre enn denne såkalte "tyskern" skal lage den. Postal spillene var morsomme, men film? Jaja, skal bli morsomt å se hva denne Uwe finner på, verre regissør skal man lete lenge etter..

Lenke til kommentar
Er enige med lain der, skal de lage Warcraft film må de lage sånn animasjon de har på traileren og ikke ekte folk. Ekte folk blir bare teit og kommer til å ødelegge filmen!

8247912[/snapback]

Huff... hva fankern skal den filmen handle om a?

Jeg aner ikke hva spillet handler om, annet enn å drepe og bli oppgradert. Noe form for historie i det?

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis ikke spilt annet enn WoW (som for ordens skyld ikke har så veldig mye med selve warcraft-loren å gjøre). Selve historien og bakgrunnen for spillene er genialt. Av de ymse spill-til-film prosjektene, er det dette jeg har mest tro på. Finnes jo både bøker og noveller basert på warcraft eller vice versa.

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke spilt annet enn WoW (som for ordens skyld ikke har så veldig mye med selve warcraft-loren å gjøre)

warcraft 1-2-3 har jeg spiltt :)

Der er det historie, trodde dere mente wow... så lenge emne starter snakka om akurat det.

Det spillet har jeg aldri spilt, og kommer aldri til å gjøre det... :ph34r:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...