Gå til innhold

Ny class, men hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jeg hatt noe nytt nå ville det bli en mage. Fin damage, evig mat og vann og går du frost har du survival så det holder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
muligt d. Frost så kan du grinde og.

IKKJE TA FROSTBITE!^^

8248567[/snapback]

_DÉT_ er no dritt det når man prøver å aoe grinde!

Skrevet
muligt d. Frost så kan du grinde og.

IKKJE TA FROSTBITE!^^

8248567[/snapback]

Jaha ? :roll:

8248600[/snapback]

Han tenkte nok på at han skulle aoe grinde.

Selv om det det enkle er ofte det beste

Skrevet (endret)
Mange her inne som har prøvd så å seie alle klassane. Hadde hjelpt på om du hadde fortalt kva du har prøvd, og kva du syns.

8242700[/snapback]

Jeg har prøvet alle klasserne, men kan nok ikke hjelpe trådstarter for jeg er selv utroligt dårlig til at spille mage o.l. Så foretrækker jeg warrior, paladin eller hunter.

Vist dør man relativt ofte som warrior (med mindre man følges med en healer eller har store mængde Healing Potions :p), men jeg synes at det er mere morsomt end de fleste andre klasser og det er jo morskab jeg spiller for. Intet andet :D

Rogues virker er for let påvirket af selv det mindste lagging; i hvert fald sådan som jeg spiller det, så den bliver ikke til noget for meg.

Endret av Nikitta
Skrevet

mente AoE grinding ja, men jeg skrev det kor tog konsist fordi jeg ikke gadd og vri de små grå sp jeg kunne skrive noe bedre.... En for frostbite og de anner kommer mot deg og du bruke blizzards men den første karen for ikke effekten på seg og mister mindre liv : /

Om det enkleste er det beste kommer kun ann på hvor mye du har trent på AoE farming. Kan du det skikkelig kan du lvle en mage sinnsykt kjapt. Jeg blir så fort sinna når noe går skeis at det ikke passer 100% enda : / (å bli sinna forikke akkurat mobben til og gå tilbake til blizzarden eller hva som har godt galt)

Skrevet

Vil si det kommer veldig an på om du har tenkt deg inn i endgame raiding eller ikke.

Jeg raider ikke lenger og gjør stort sett 5-mans med kompiser eller helt/delvis pugs. Da er det veldig greit å kunne fylle flere roller så det blir hybridene mine som er mest spilt siden. Det blir _mye_ lettere å sette sammen grupper. (Jeg spiller elemental shaman som dps/healer eller feral druid som dps/tank)

Så hvis man spiller casual: Paladin/Shaman/Druid i en eller annen spec som passer i 2 roller i en vanlig 5-man. Min oppfatning er at man trenger ikke gå langt inn i holy/resto for å kunne fungere som healer ved siden av ellers dps-rettet build

Blir litt anerledes om man satser på raiding, da blir de "rene" klassene mer interressante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...