Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....Og har hørt om en form for laser, som sender ut så sterkt lys, at du brenner i stykker hår-rota. (hvis du har mørke hår)

Har lyst til å prøve, men sånne lasere er dyre, og en "hår-fjernings-kirurg" er litt pinlig å gå til (og dyrt).

Noen som har erfaringer med en slik laser?

Hehe...du er ikke nervøs for arvingene da? Blir jo reine "star-wars'en" det der hehe..

Noen av disse laser spesialistene som noen gang har SPURT sædcellene om de kjente noe?!? Ikke det nei..:wink:

Skrevet

Quote:

Men tror ikke du blir kvitt kløinga fordet, jeg tror kløinga kommer av at ballene dine ikke får nok luft, kjøp deg en hvi bokser av størrelsen XL, så hjelper det nok litt :smile:

Eller gå uten...

Skrevet

foretrekker boxer jeg az.. føler meg så ekkel med å gå uten. men det kan vel være fordi jeg foretrekker olabukser.. og.. olabukser og.. tynn hud går ikke sååå bra sammen. :smile:

Skrevet

Tror det vil hjelpe å gå solo... eller ikke bruke så trange strømpebusker, boxere, truser... i tillegg så er det skadelig for familie juvelene...

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 03:08, skrev Gabriel_X:

Quote:

olabukser og.. tynn hud går ikke sååå bra sammen. :smile:

Sarte skinker?

:razz:

er vel heller det med sarte julenøtter.. som ikke er så positivt. :grin:

Skrevet

hehe.. ja det er ikke sååå lett.. kanskje noen med lang bakgrunn i sykkelsport har træler der? det hadde det vært litt gøy å høre. :smile:

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 10:16, skrev Dan Hansen:

Jeg må si det er imponerende at så mange av dere faktisk
har
hår der nede ... :razz:

hohoo :lol:

Noen som har prøvd å barbere nøttene sine etter denne tråden nå da?

Skrevet

jeg har desverre ikke turt å ta steget enda. :smile: det er liksom en final frontier dette der.. har liksom hatt hår der i GANSKE mange år, og.. ja jeg vet ikke helt.. det passer seg der liksom..

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 11:21, skrev Fake:

har liksom hatt hår der i GANSKE mange år, og.. ja jeg vet ikke helt.. det passer seg der liksom..

Håh, tenk deg om dama di brått fant ut av det samme, fy satan... :eek:

Nei, ta skrittet i dag! :wink:

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 11:33, skrev tibbs:

Hos meg klør det mest i ræva. Noen som har råd mot det?

eeeeh.. er det hemmoroider det er snakk om, eller tørker du deg ikke godt nok etter et dobesøk? :smile:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...