Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som må koble til 100 ganger for å få Nintendo Wii`en opp på nettet burde bytte ut default channel på ruteren. Default er channel 6, vis dere setter den til 11, så funker WII`en online på første forsøk hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå skal jeg game SMW med min nye Classic Controller!

Håper bare aLttP kommer også.. Er derfor jeg kjøpte CC'en :/

8017479[/snapback]

SMW FTW! Det kvintessentielle Mario-spillet! IMO har ikke engang SM64 kommet nært det i kreativitet og spillglede.

8018060[/snapback]

Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3

Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD

Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der :D

Skrevet

Jeg hadde jævla store problemer med å komme på nett med Wii'en, måtte alltid prøve 100 ganger..

Men så flyttet jeg ruteren fra å henge på veggen, og ned på ett bord 10 cm under, nå fungerer det hver bidige gang :-) Dog litt tregt på fredager og lørdager, men det har vel sine grunner..

Skrevet (endret)
Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3

Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD

Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der :D

8019937[/snapback]

Ja, var litt skuffet over Sonic jeg også. For det første er det dårlig emulering, og for det andre blekner det i forhold til Mario-spillene, både i bane-design og gameplay. Men kommer sikkert til å kjøpe Sonic 2 og 3 allikevel. Disse skal visst være veldig mye bedre enn 1ern.

Endret av Bakkland
Skrevet
Dere som må koble til 100 ganger for å få Nintendo Wii`en opp på nettet burde bytte ut default channel på ruteren. Default er channel 6, vis dere setter den til 11, så funker WII`en online på første forsøk hver gang.

8018523[/snapback]

I tillegg ar det å anbefale å låse netveret med WEP koding. Var der det som gjorde utslag i mitt tilfellet. Nå funker internetten meget bra.

Skrevet
Tviler sterkt på at det kommer, Zelda II (NES) og Zelda (N64) kom jo nettopp.

(Håper jeg tar feil seff)

8036218[/snapback]

Hvorfor tviler du på det? USA og japan har fått Zelda II, OoT og aLttP på en ganske kort periode, hvorfor kan ikke vi få det, også?

Skrevet (endret)

Stemmer det.

Jeg runda Super Mario World i dag - alle 96 brettene er i boks :)

Edit. 97 inkl Bowser, men den går ikke å lagre, hehe.

Endret av JohnRichard
Skrevet
Stemmer det.

Jeg runda Super Mario World i dag - alle 96 brettene er i boks :)

Edit. 97 inkl Bowser, men den går ikke å lagre, hehe.

8055960[/snapback]

Er på godt veit jeg og.. Selvom jeg bare er på "verden" fem eller noe :p xD

Men egentlig så vil jeg ikke runde det.. SMW + Classic Controlleren er et dreamteam som funker så utrolig bra..

Tror jeg har runda det på gode gamle SNES, men det begynner å bli en liten stund siden :p

Skrevet
Klart det skal rundes, har jo to "saveslotter" til som må til 96 :p

8057304[/snapback]

Hehe :p

Si ifra her like over tolv hvilke spill sm har kommet, om noen gidder.. Jeg gidder ikke flytte Wii'en til den når ruteren :p

Skrevet (endret)

Kveldens release:

Bio-Hazard Battle

Chew Man Fu

Streets of Rage

Sword of Vermillion

Chew man er Turbografx, resten er sega.

Endret av Blomvik
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...