Gå til innhold

Alle de trådene du ville lage, men


Anbefalte innlegg

...ikke turte å lage :p Tror nok alle kjenner seg igjen når man trykker på "Nytt Emne", så ombestemmer man seg :p Så hvilket emne skulle du lage, og HVORFOR gadd du ikke å legge det ut?

 

Selv hadde jeg tenkt til å gi ut masse rappetekster jeg hadde laga om Purker som "player hater" på masse wiggaz :( Men noen hadde komme i forkjøpet :/

 

 

Kjør diskusjon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...ikke turte å lage :p Tror nok alle kjenner seg igjen når man trykker på "Nytt Emne", så ombestemmer man seg :p Så hvilket emne skulle du lage, og HVORFOR gadd du ikke å legge det ut?

 

Selv hadde jeg tenkt til å gi ut masse rappetekster jeg hadde laga om Purker som "player hater" på masse wiggaz :( Men noen hadde komme i forkjøpet :/

 

 

Kjør diskusjon!

8236492[/snapback]

for det første; beste tråd på lenge dette :)

 

De fleste trådene jeg har ombestemt meg på, er tråder jeg har en følelse av at finner før. Som f.eks; hvor mange CDer har du? Hvilke musikk-DVDer har du? Noen fler som liker prog-rock? trevakt's Falling Sand-tråd, Post og kommenter YMDb-listene her, Jethro Tull-tråden, og Post piczo-sidene som faktisk er bra.

 

Sjekk mine emner, så ser du noen tråder jeg desverre ikke ombestemte meg på også :(

 

En tråd jeg også må få tatt med er "trevakt's samletråd av samlinger", som jeg ofte har ombestemt meg på. Ikke fordi det vil bli en tullete tråd, men fordi det er så stort prosjekt som jeg vil gjøre best som mulig en gang jeg har god tid.

Lenke til kommentar

Har flere ganger vurdert å poste ting. Har skrevet ganske lange poster, så har jeg tenkt "faen heller, blir bare flama" og latt være å poste.

 

Tråder har jeg som oftest gjort litt research før jeg har startet. Litt kjipt når folk maser om at det finnes tusen lignende tråder osv.

 

Er relativt unnselig når det gjelder forumet. Som oftest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...