Gå til innhold

Beste strategispill du har spilt

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lett gruser jeg deg. Har lang erfaring fra både 1ern og 2ern. :)  3ern var så dårlig at jeg ikke gadd å spille det mer enn to-tre timer.

8272816[/snapback]

Da kan du kanskje lære meg noen tips og triks? ;)

Skrevet

8273049[/snapback]

En mester avslører aldri triksene sine. :D

8273092[/snapback]

Så sant så sant :thumbup:

Skrevet
Lett gruser jeg deg. Har lang erfaring fra både 1ern og 2ern. :)  3ern var så dårlig at jeg ikke gadd å spille det mer enn to-tre timer.

8272816[/snapback]

8273049[/snapback]

Trykke (bygge) kjapt, ekspandere fort og bygg ein hær med gode kombinasjonar.

Skrevet

Nå syntes jeg ærlig talt at dere går for langt her, SIMS og TYCOON er ikke strategi spill, men simulering! Men for all del, jeg har brukt mye tid på tycoon serien:-)

Skrevet

For min del er det definitivt Red Alert 2 . Har spilt dette spille i utallige timer og har hatt stor glede av det. Dessuten likte jeg historiene selvom de ikke var de mest gjennomtenkte. Tanya ftw! :)

Skrevet
For min del er det definitivt Red Alert 2 . Har spilt dette spille i utallige timer og har hatt stor glede av det. Dessuten likte jeg historiene selvom de ikke var de mest gjennomtenkte. Tanya ftw! :)

8276566[/snapback]

Prism Tank. :cool:

Red Alert 2 er knallbra, synd det ikkje fekk all støtten det burde hatt og at det går litt treigt over nett.

Skrevet (endret)

Rome : Total War og Civilization IV får min stemme. Likte også Rise of Nations. At Age of Empires II er en klassiker er en selvfølgelighet så den teller jeg ikke med. :p

Endret av Polluks
Skrevet (endret)

The Settlers II: 10th Anniversary, og selvsagt originale The Settlers II i sin tid.

Civilization serien... spesielt IV

Red Alert og Red Alert 2. Spilte de mye på LAN i "gamle dager".

Transport Tycoon Deluxe / OpenTTD

edit: listet opp i tilfeldig rekkefølge... Håpløst å kåre en favoritt blant disse :)

Endret av zzzneo
Skrevet (endret)
Red Alert og Red Alert 2. Spilte de mye på LAN i "gamle dager"

Jeg skal være enig med Red Alert, men toern er de mest bortkasta penga jeg noen gang har kasta bort.... :thumbdown:

Spillet prøver seg med en såkaldt filmbruk i opdragene(skuespillere), og når det kan nevnes så neste strategi spill som brukte dette var act of war!

Hu tanja var jo bare så blond :ph34r:

Men må henge meg på Rome Total War

Og jeg har ennda ikke slått maskinen :thumbdown: (campigne på vanskligste)

Endret av VikinGz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...