Gå til innhold

Ninja gaiden Sigma video PS3


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link

 

Ser ganske morsomt ut.. De har lagt ved xbox 360 klipp for å vise forskjellen på det grafiske.

8228265[/snapback]

Xbox 360?

De sammenligner altså et Xbox spill oppskalert til 720p på en Xbox 360 med et PS3 spill? Imponerende at PS3 greier å matche må jeg si.

8228335[/snapback]

 

Her er du i forsvars modus igjen? De har vel lagt ved xbox klippet og xbox 360 bc klippet for at folk skal se hvor mye forbedret det faktisk er! Slapp av gutt. Dette er ikke ett ps3 vs xbox 360 klipp!

Lenke til kommentar
Her er du i forsvars modus igjen? De har vel lagt ved xbox klippet og xbox 360 bc klippet for at folk skal se hvor mye forbedret det faktisk er! Slapp av gutt. Dette er ikke ett ps3 vs xbox 360 klipp!

8228394[/snapback]

I forhold til et Xbox spill så var jo dette litt svakt, ikke akkurat den store forbedringen folk hadde ventet seg tror jeg.

Lenke til kommentar

Jepp, det var jo et fantastisk spill rent grafisk på Xbox.

 

Innenfor den 'stilen' de har valgt så er det jo (akkurat som med Dead or Alive) ikke noen særlig flere forbedringer som kan gjøres uten at man samtidig må endre hele 'feelingen' på spillet. Hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar

Mest forskjeller i ute områdene, men eg syns animasjonene i spillet er forferdelig irriterende. Fast paced action er det nok, men eg blei nesten litt iritert av å se på karakterene på skjermen ;)

 

Mulig eg er pirke jens i dag og ein smule irritabel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mest forskjeller i ute områdene, men eg syns animasjonene i spillet er forferdelig irriterende. Fast paced action er det nok, men eg blei nesten litt iritert av å se på karakterene på skjermen ;)

 

Mulig eg er pirke jens i dag og ein smule irritabel.

8235493[/snapback]

 

Da har jeg bare ett spørsmål. Har du egentlig spilt Ninja Gaiden?

 

Er ikke mye med det spillet som er irriterende skal jeg si deg. Er vel noe av det mest gjennomførte noen sinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...