Gå til innhold

Omtale av S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hehe, jeg har ventet på dette spillet siden 2002 og jeg må si meg meget fornøyd. Karakteren åtte av ti er velfortjent.

 

Det med respawntid dere snakker om tror jeg ikke er helt korrekt. Fiendene skal ikke respawne før etter man har byttet sone tror jeg, jeg har i hvertfall aldri opplevd noe lignende (med untak av zombiene og snorkene i Yantar. De er satans verk). Jeg har opplevd å plutselig ha fiender bak meg selv om jeg trodde jeg hadde renset området allerede. Hittil synes jeg dog at det har virket som at det er fiender fra andre deler av området som har funnet meg pågrunn av at jeg har bråkt en del, da jeg har slåss mot andre stalkers/mutanter.

 

Når det gjelder fienden dere nevner rett over her, så er jeg rimelig sikker på at det er den såkalte "controlleren". I de tidligste versjonene av spillet mener jeg å huske at han var en liten tass i kappe, men det har tydeligvis forandret seg. Pass på at han ikke kan se dere ved å hjemme dere bak noe, for å så hoppe fram å "spamme" granater på ham. Han tåler massevis, men etter å ha myknet han litt opp med et par granter burde et par velrettede skudd i skolten gjøre susen. Gled dere til dere begynner å møte sånne traskende rundt i "sonen" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg har ventet på dette spillet siden 2002 og jeg må si meg meget fornøyd. Karakteren åtte av ti er velfortjent.

 

Det med respawntid dere snakker om tror jeg ikke er helt korrekt. Fiendene skal ikke respawne før etter man har byttet sone tror jeg, jeg har i hvertfall aldri opplevd noe lignende (med untak av zombiene og snorkene i Yantar. De er satans verk). Jeg har opplevd å plutselig ha fiender bak meg selv om jeg trodde jeg hadde renset området allerede. Hittil synes jeg dog at det har virket som at det er fiender fra andre deler av området som har funnet meg pågrunn av at jeg har bråkt en del, da jeg har slåss mot andre stalkers/mutanter.

 

Når det gjelder fienden dere nevner rett over her, så er jeg rimelig sikker på at det er den såkalte "controlleren". I de tidligste versjonene av spillet mener jeg å huske at han var en liten tass i kappe, men det har tydeligvis forandret seg. Pass på at han ikke kan se dere ved å hjemme dere bak noe, for å så hoppe fram å "spamme" granater på ham. Han tåler massevis, men etter å ha myknet han litt opp med et par granter burde et par velrettede skudd i skolten gjøre susen. Gled dere til dere begynner å møte sånne traskende rundt i "sonen" :)

8243624[/snapback]

Om det var han hjernekaren du tenkte på, så heiv jeg to granater på han. Da fikk han litt å tenke på :whistle:

Lenke til kommentar

 

har ikke kommet forbi han selv

 

jeg lasta ned en mod som gjør at våpen gjør dobbel skade, det gjorde spillet mye mer spillbart for meg

8243471[/snapback]

Han var da ikke så vanskelig, 2 granater der du vet han kommer

så forsvinner han fort. Bruk hodet litt mer så er fiendene greie nok. Lett blir det ikke, men er artig å gå tilbake på brettene med skikkelig rå armor og masse kule mods på den, peis på med stamina artifacts så kan du springe til krampa tar deg uten å bli sliten. Noen feite våpen med kikkersikte hjelper også. Prøvd å trykke 0 på tastaturet så bytter du til semiauto, lettere å treffe på avstand.

Lenke til kommentar
...

Det med respawntid dere snakker om tror jeg ikke er helt korrekt. Fiendene skal ikke respawne før etter man har byttet sone tror jeg, jeg har i hvertfall aldri opplevd noe lignende (med untak av zombiene og snorkene i Yantar. De er satans verk). Jeg har opplevd å plutselig ha fiender bak meg selv om jeg trodde jeg hadde renset området allerede. Hittil synes jeg dog at det har virket som at det er fiender fra andre deler av området som har funnet meg pågrunn av at jeg har bråkt en del, da jeg har slåss mot andre stalkers/mutanter.

...

8243624[/snapback]

 

 

da må det være en bug viss det ikke skal skje viss man har rensket området for fiender for jeg har stått inni et hus med AK'n siktet på ett enkelt sted og fyrte av skudd hvert halve minutt for hver banditt som spawnet akkurat der jeg siktet. etter en stund hadde jeg så mye ammo, sprit, anti-radioaktivitets sprøyter og førstehjelps-kit, mye mer enn hva jeg noensinne kunne bære så jeg gadd jeg ikke mer. Jeg hadde mer enn ett tusen kuler til hvert eneste våpen jeg hadde, ett tyvetalls førstehjelps-kit, ca 90 bandasjer, 16 flasker vodka, 35+ anti-rad sprøyter og flere AK'er og pistoler enn hva Taliban har tilgjengelig i sine lager, så etter å a "ryddet" litt i inventaret så bakken rundt meg ut som en lastebil fylt med ammo og våpen hadde veltet rett ved siden av meg :ph34r:

 

bandittene dukket opp i luften, ca 20 cm fra bakken og falt ned, klar til å skyte.... :ermm: bug? neida.. bare en fin måte å lage livet mitt surt til tider men fungerer glimrende til å høste ammunisjon og førstehjelps-utstyr :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette var moro faktisk=)

 

Har ikke gamet noe siden HW-lan, og hadde ikek tenkt å begynne igjen. Men måtte bare prøve S.T.A.L.K.E.R, og det minnet meg litt på hvorfor jeg skulle slutte:P

Har sittet inne og gamet siden jeg kom hjem fra skolen idag - eid tilslutt=) Men var litt skuffet over slutten, fant man ut noe om Strelok? Mulig jeg ikke fulgte så godt med :$

Lenke til kommentar

Regner med at du fikk til de "make a wish" slutten. Jeg har klart og få 2 til, altså 3 til sammen. Vet ikke om det finnes flere. Noen som vet?

 

Legge til en spoiler med de 3 jeg fant.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. Som sakt. "Make a wish" på den stenen. - dette er den mest "vanlige" slutten tror jeg.

Komme gjennom den koda døren på nesten samme sted som der hvor du kan "make a wish" og finne en man som vises som et hologram på en maskin. Her har du mulighet til å velde 2 ting.

2. Bli med på prosjektet hans instantly fører til en slutt..

3. Ikke bli med på prosjektet hans. Da får du spille en stund til og det kommer en "lykkelig slutt" etterhvert.

 

Hos mannen i hologrammet får du svar på en del spørsmøl.

 

Hvis noen vet om det er fler så er det flott hvis dere sier ifra.

Endret av Tobbi
Lenke til kommentar
flere AK'er og pistoler enn hva Taliban har tilgjengelig i sine lager

8245194[/snapback]

 

Argh, trenger den buggen der jeg er nå. :|

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er i en zone med masse Monolith, tror det er hovedbasen dems. Ekstremt mye radioaktivt crap, ekstremt mange fiender, og på toppen av alt, ser jeg syner. Fullt i spøkelse monster som "angriper" meg. Veldig skremmendes, gir meg helt panikk pga. jeg har så mye fiender rundt meg.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...