Gå til innhold

Skaff deg nye venner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser hverken Nettby, Blink eller Match.com-logoen i toppen av siden.

 

Er dette en av de nevnte nettstedene?

8229596[/snapback]

Likner mer på russianbrides / adultfriendfinder spør du meg, sett ut fra enkelte av innleggene her.

8230493[/snapback]

 

Hvordan har du et så godt kjennskap til disse "møtestedene".

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg ser hverken Nettby, Blink eller Match.com-logoen i toppen av siden.

 

Er dette en av de nevnte nettstedene?

8229596[/snapback]

Likner mer på russianbrides / adultfriendfinder spør du meg, sett ut fra enkelte av innleggene her.

8230493[/snapback]

 

Hvordan har du et så godt kjennskap til disse "møtestedene".

8230895[/snapback]

Det er jo bare en spydig kommentar, gidd heng deg opp i deg for å være morsom. ;)

 

 

Jeg søker fremdeles en mellom 15 og 17 år i Oslo-området for kjæresteri.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Om jeg ikke har hatt besøk av noen venner på over 1 år.. og alle mine venner ringer kun om de trenger hjelp til data eller andre ting.. er det bare fordi folk er veldig opptatt i dagens samfunn.. eller er jeg rett og slett lite likt ?

8230934[/snapback]

Høres ut som om du har bomma litt med valg av venner, egentlig. Har du peiling på data, er du likendes, så det er ikke deg det er noe galt med, hehe.

Lenke til kommentar
Om jeg ikke har hatt besøk av noen venner på over 1 år.. og alle mine venner ringer kun om de trenger hjelp til data eller andre ting.. er det bare fordi folk er veldig opptatt i dagens samfunn.. eller er jeg rett og slett lite likt ?

8230934[/snapback]

Jeg tipper at du "pleier" forholdene dine for lite. Henger for lite med de og lignende. Det er de ringer deg når de trenger hjelp betyr vel at de ikke syns du er idiot.

 

Prøv å finne på noe med de en dag. ;) Du må ta initiativet selv.

Lenke til kommentar

tja jeg spør dem til stadighet om vi skal stikke å ta en øl, eller ta en tur på kino jeg.. men de har jo tydeligvis aldri tid..

Men nå har det vært slik i noen år, så jeg venner meg jo mer og mer til det..

Mitt sosiale nettverk er lik null, så jeg vet jo ikke lenger hva jeg skal prate med folk om.. så det er i grunn likegreit !

Men dama syns ikke det er så greit .. hun har jo sine venninner, men føler jo på det at jeg aldri blir spurt om å bli med på noe.

Har jo jobben, dama og ungene.. så det får duge :) bare lurte på om jeg kanskje var et dårlig likt menneske!

Min søster mener at min all vitende kunnskap kan virke skremmende på enkelte.. prøvde å være uvitende en stund, men det fungerte ikke for noen.. iallefall ikke meg :no::)

 

Takk for kjappe svar.. Ha en fortsatt fin helg på forumet !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...